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Injustice 2


AngelDevil

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Inviato (modificato)

Injustice 2 celebra il debutto sul grande schermo di Wonder Woman con una serie di eventi speciali. Il primo, chiamato To End All Wars, è disponibile da oggi su console e offre ai giocatori la possibilità di sbloccare l'equipaggiamento che vedremo nel film.

 

Modificato da AngelDevil

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Veramente figo come gioco, ho acquistato senza tante aspettative (dato che i picchiaduro non mi hanno mai preso più di tanto) e invece mi sta sorprendendo! La campagna è veramente meravigliosa! :shock:

 

Da poco mi è stato regalato anche Mortal Kombat X e concordo con hulong, il gameplay dei 2 giochi è veramente identico.. interazione ambientale, super identiche (x ray di MK per intenderci riproposta qui come super dei pg) ecc ecc.. tutto tale e quale

 

P.s. la super di flash mi fa morire :lol:

Modificato da Uroboros

http://gamercard.mondoxbox.com/mondo/Miskio88.png http://card.psnprofiles.com/1/Miskio88.png

Il prossimo sabato sera, ti rimanderò indietro nel futuro!!! cit.

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  • 4 settimane dopo...
  • 4 settimane dopo...

Continua senza sosta l’arrivo di nuovi personaggi nel già ricco roster di Injustice 2. Stavolta tocca a Starfire, una potentissima combattente sopravvissuta allo scontro con il potentissimo demone Trigon.

 

In un livestream tenutosi ieri, ha finalmente fatto il suo debutto Starfire, terza e ultima componente del primo Fighter Pack DLC di Injustice 2.

 

L’eroina (?) arriverà in agosto e andrà ad affiancare Cappuccio Rosso e il Gran Maestro Lin Kuei, Sub-Zero.

 

Altra curiosità, è stata annunciata anche una nuova skin per Superman: si tratta di Bizarro. Non conosciamo ancora la data d’uscita di tale contenuto aggiuntivo.

 

Ecco il trailer dedicato a Starfire, buona visione:

 

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Inviato (modificato)

Netherrealm Studios ha annunciato che nelle prossime settimane arriverà un nuovo e corposo aggiornamento per Injustice 2, il picchiaduro dedicato ai supereroi dell’universo DC Comics.

 

Dopo aver rilasciato i primi due personaggi aggiuntivi, Red Hood e Sub-Zero, gli sviluppatori hanno deciso di concentrarsi sul bilanciamento di tutti i lottatori, per garantire un’esperienza di gioco migliore.

 

Sebbene non sia ancora stata annunciata una precisa data d’uscita per la patch in questione, sono stati diffusi i cambiamenti che verranno apportati ai vari personaggi.

 

Ecco cosa andrà a modificare l’aggiornamento:

 

Swamp Thing

• Vine Grab now has armor while character power is active, after it grabs the opponent.
• Character power recovers faster.
• Character power no longer goes away after using certain moves. Also won’t go away upon blocking an opponent’s attack.
• Increased health for big bodied characters like Swamp Thing.

Aquaman
• Meter burned tentacle strike no longer launches the opponent. Combos afterwards are no longer possible.
• Overall damage reduced.
• Trident rush now deals less damage on hit and block. As a result, this also builds less meter while the opponent blocks.
• B2, 1, 3 is now negative on block instead of positive.

Catwoman

• J2 has been angled upwards a little bit. This gives it a little less effective range against grounded opponents.
• B3 has more recovery on whiff. Overall, easier to whiff punish for the entire cast.
• B3 has less knockback upon block. This makes it a little easier for Catwoman to get pressured after having her B3 blocked.
• Damage overall has been toned down.
• Armor properties have been removed from meter burned cat dash.
• Character power no longer has invincibility when used as a wakeup attack.

Atrocitus

• Character power now drains more meter when using Dex-Starr’s abilities. Also, more meter will drain when the opponent uses meter to push block attacks.
• F2, 2, 3 ~ Napalm Vomit is no longer a true block string. The opponent can now duck under Napalm Vomit.
• Napalm Vomit is more negative on block. Best case scenario, a meaty attack will leave both players at neutral frames.

Flash

• Mid ranged options improved. For example, Running Man ~ 2 is now safe on block.
• Damage scaling increased during character power combos.

Batman

• Meter burn batarang has less frame advantage. If Batman dashes in afterwards, both players will be left at neutral frames instead of Batman being at an advantage.
• Damage scaling adjustments with more character power bats?

Red Hood

• Less frame advantage after lethal lunge.

Superman

• Meter burn Flying Punch now hits high.
• Damage adjusted.

Gorilla Grodd

• Can cancel into Psionic Push or Savage Strength (projectile immunity) almost immediately after using character power.
• Stampede deals more damage.
• Infinite combo removed.

Cheetah

• 2, 2, 3 now safe on block instead of being punishable.
• 3, 3, 2 is now advantage on block.

Deadhsot

• D1 now comes out in 7 frames, up from 6 frames.
• Many combo strings are now more negative on block.

Poison ivy

• D2 is slightly faster. Somewhat better for anti-airs.
• Less damage scaling for Vine Drill(?).

Supergirl

• Damage increased a little bit.
• B1, 2, 3 is now safe on block.
• 2 is slightly slower, but hits mid.

Dr. Fate
• Damage increased a little bit for combos that use a lot of resources.
• Glyph of Osiris(?) slightly less negative.
Black Canary

• 3, 3 is now advantage on block.
• Followups from Handspring specials cause more knockback on block.
• B1, 2 deals more damage and is now safe on block.
• 1,1,2 is now safe on block.
• 1,1,2,1+2 is now a true grab (can’t be blocked).

Wonder Woman

• Air Shield Toss meter burned works more like the ground version. Combo followup.
• F2, 3 is now safe on block.
• B2, 3 is advantage on block.
• Character power has reduced recovery frames.

Black Adam

• Reduced damage across the board.
• Black Magic hit advantage reduced. Must meter burn for combo followups.

Captain Cold

• Hitbox adjustments for attacks.
• 3 is a better anti-air.
• Frost Field activates faster.
• Meter burning the ice wall has a smaller gap in which projectiles can penetrate it.

Robin

• Hitbox adjustments for attacks.
• F3 now has close and far variations. Hold back for the close version and forward for the far version.
• Meter burning swoop followup has been sped up and is less likely to miss.

Brainiac

• Increased damage.
• Character power no longer goes away if hit or blocks an attack while holding.

Bane

• Increased defense.
• Increased damage for normals.
• Increased damage for meter burned specials.
• 1 is a little faster.

Personaggi che non hanno subito modifiche

• Sub-Zero
• Cyborg
• Green Lantern
• Harley Quinn
• Joker
• Green Arrow
• Blue Beetle
• Firestorm
• Darkseid
• Scarecrow

Modifiche generali

-Special moves will no longer act as though they connected with a blocking opponent if they are meter burn rolling. For example, if the opponent rolls through Superman’s lasers, he’ll no longer be able to meter burn even though the laser didn’t hit.
-Some interactables have longer cooldowns before they can be used again.

Modificato da AngelDevil

2124775.png

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  • 3 settimane dopo...

Mi pare si chiami blackmantra ed è un personaggio collegato al mondo di acquaman. Gia è presente nel gioco nelle transizione di atlantide,è quello che ti picchia con l'asta.


haaaaa finalmente,sono andato a fare un multiuniverso dedicato a batman,e dopo tante settimane di parolacce e fatica mi hanno dato l'unico pezzo di armatura che desideravo chiamata world finest,o in italiano,migliore del mondo. Sarebbe il simbolo classico.

maxresdefault.jpg

 

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  • 3 settimane dopo...
  • 3 settimane dopo...
  • 4 settimane dopo...

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