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Maneater


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18 risposte a questa discussione

#1 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 13 December 2019 - 18:48

Il publisher e sviluppatore Tripwire Interactive è entusiasta di annunciare la partnership con Koch Media / Deep Silver per portare Maneater, l’attesissimo action-RPG nei quali giocherai nei panni di uno squalo (aka ShARkPG), su tutte le maggiori piattaforme. L’uscita è prevista per il 22 Maggio, 2020 per PlayStation®4, Xbox One e PC (su Epic Games Store) e più avanti nel corso del 2020 anche su Nintendo Switch, Maneater invita i giocatori a impersonare il più feroce dei predatori dei mari.

 

In questo single-player action-RPG, devi combattere per sopravvivere nei panni di un piccolo squalo. Strappato dal ventre della madre, aumenta di potenza mentre esplori una vasta gamma di ambienti sottomarini, paludi, fiumi e resort sulla spiaggia. I tuoi unici strumenti sono il tuo ingegno, le tue mascelle e la straordinaria capacità di evolvere mentre ti nutri. Mangia, esplora e fai evolvere il tuo potentissimo killer in Maneater!

 

“Continuiamo ad essere colpiti dall’interesse e dall’eccitazione che i fan hanno dimostrato per Maneater“, ha dichiarato John Gibson, CEO e Co-owner di Tripwire Interactive. “Oggi siamo lieti di annunciare che questa esperienza unica di ShARkPG sta arrivando su tutte le principali piattaforme e siamo entusiasti di collaborare con Koch Media per far sbarcare questo grande squalo su console in tutto il mondo!”

 

“Siamo lieti di rinnovare la nostra partnership con Tripwire Interactive e di collaborare per l’imminente lancio di Maneater. I nostri team in tutto il mondo che hanno pubblicato con successo Killing Floor 2 sono ansiosi di supportare il gioco con tutta la nostra esperienza di distribuzione e marketing”. Ha dichiarato il Dr. Klemens Kundratitz, CEO di Koch Media GmbH.

 

Tripwire Interactive e Deep Silver sono felici di annunciare il Tiger Shark Adaptation che farà parte della Day One Edition che sarà possibile prenotare presto presso alcuni retailer selezionati. Come lo squalo tigre, soprannominato lo “spazzino dei mari”, questa evoluzione ti permette di ingerire qualsiasi cosa. Aumenta l’abilità di ottenere nutrienti vitali dalle tue prede.

 


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#2 Hulong Zhan Shi

Hulong Zhan Shi
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Inviato 13 December 2019 - 19:25

Ahahah famosissimo questo
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#3 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 20 February 2020 - 17:13




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#4 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 22 February 2020 - 13:18


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#5 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 11 April 2020 - 21:28




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#6 Shogun

Shogun
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  • LocalitÓ:Veneto

Inviato 11 April 2020 - 22:04

Sembra divertente 😂
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#7 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 11 April 2020 - 22:20




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#8 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 14 April 2020 - 00:06




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#9 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 18 April 2020 - 17:28



The Maneater team at Tripwire Interactive has confirmed that, for Xbox One X and PlayStation 4 Pro owners, Maneater runs at 4K no matter what TV you're on. This will provide some enhanced image quality on a 1080p TV due to supersampling
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#10 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 25 April 2020 - 15:12




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#11 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 28 April 2020 - 16:16




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#12 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 02 May 2020 - 15:27




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#13 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 04 May 2020 - 17:09


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#14 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 06 May 2020 - 19:31


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#15 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 18 May 2020 - 14:36


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#16 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 22 May 2020 - 19:09

Everyeye 4

 

 

Multiplayer 6.5

 

Pro

    Storia banale ma comunque ben narrata
    Ottimo il modello dello squalo
    Alcuni scorci sottomarini davvero interessanti
    L'idea di fondo c'è e convince

 

Contro

    Ripetitivo da morire
    Troppe aree vi costringono a giocare in spazi angusti
    Telecamera estremamente scomoda durante i combattimenti concitati
    Solo tre set per le evoluzioni

 

 

Spaziogames 7

 

+ Mappa open world sottomarina suddivisa in regioni, con diverse tipologie di avversari
+ Personalizzazione dello squalo, dalla testa alla pinna caudale
+ Discreta quantità di collezionabili

 

- Missioni tutte sin troppo uguali tra loro
- Scontri e gestione dei combattimenti che seguono dall'inizio alla fine il solito schema
- Localizzazione a metà

 

Gamesvillage 6.8

 

Pro

Sistema d'evoluzione del proprio squalo molto interessante

L'ironia della narrazione vi strapperà più di una risata

 

Contro

Open world troppo ripetitivo

Sistema di combattimento mal gestito

Tecnicamente non eccelso, con qualche bug e crash di troppo

 

The Games Machine 7.5

 

Pro

    Sei uno squalo.
    Livello di tamarraggine: over 9000.
    Battaglie coi bestioni interessanti.

 

Contro

    Ripetitivo già dopo poco tempo.
    Pesci più svegli degli umani.

 

GameSoul 7.5

 

Good

    Molta libertà concessa al giocatore
    Ambientazioni zeppe di segreti e attività secondarie
    Art design ispirato

 

Bad

    Sistema di controllo a tratti impreciso
    Missioni mai particolarmente originali

 

Gameractor 7

 

Pro

Molto divertente,

Grande sviluppo del personaggio,

Fantastiche meccaniche uniche basate su un mondo visivamente impressionante.

 

Contro
La mancanza di varietà nella progettazione delle missioni e il limite generale nei contenuti giocabili riducono il divertimento in modo piuttosto brusco.

 

Gamesource 80

 

The Good

    Il senso di evoluzione è percepibile e soddisfacente
    Il voice-over inglese aggiunge pepe
    La storia tocca punti piuttosto inaspettati
    Essere uno squalo è brutalmente divertente

 

The Bad

    La top ten dei cacciatori è interessante solo sulla carta
    La cura grafica è altalenante
    Non è chiaro fin da subito che non ogni nemico va affrontato subito

 

Tom’s hardware 7.3

 

il resto essere uno squalo non è mai stato così divertente.

Pro

- Leggero e divertente
- Interpretare uno squalo è bellissimo

 

Contro

- Sistema di controllo impreciso
- Ripetitivo
- Talvolta confusionario


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#17 Uroboros

Uroboros
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Inviato 24 May 2020 - 21:09

Il 4 di everyeye è ridicolo...

Io ci sto giocando e mi sta piacendo.. L unica vera PIAGA che rovina in parte il gioco però è la telecamera.. Fin che non impari a gestirla un minimo è un disastro, specialmente nei combattimenti più veloci e impegnativi. Per il resto il gameplay mi piace e anche la personalizzazione/evoluzione dello squalo non mi dispiace. Mi piacciono sti giochi strani che cercano di allontanarsi dalla massa e per me un buon 7 ci sta 😂
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Il prossimo sabato sera, ti rimanderò indietro nel futuro!!! cit.

#18 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 09 June 2020 - 20:58

Epic Game Store: Live
PlayStation 4: Live (Build 1.04)
Xbox 1: Live (Build 1.0.7.0)

 

All Platforms   

 

Save Game
        Added a backup save system where the game will keep two saves in a save slot incase one becomes unavailable so it can fallback to the previous
        Added additional protection to keep save files from being overwritten
        Added additional protection to the save system to keep saves from corrupting
   

Optimization and Environmental
        Optimized environmental buildings
        Optimization done to the map menu
        Optimization and Fixes done to particles that were impacting performance on all platforms
        Fixed the large crashed tanker in the prologue having geometry with missing collision
        Fixed a case where landmark audio cues would not play
        Fixed bridge geometry in Fawtick Bayou where the player shark could become stuck
        Fixed pontoon boat next to Flamingo Joe’s having the wrong textures
        Made sure fire that was missing from some Tiki torches and statutes was relit
        Fixed several environmental collision issues
   

Landmark and Collectables
        Retroactive fix for collectible and landmark objectives that got destroyed but still indicated you needed to complete/find them. You will need to re-enter an area to trigger this fix in each area. (NOTE: This does not fix quests that show as being completed or objectives fulfilled but the reward was not given. This will be addressed in another update.)
   

Quest, Prey and Bounty Hunters
        Changed bounty hunters to no longer require diver kills to progress
        Balanced King Mackerel and Parrot Fish levels to give the same nutrients
        Fixed a situation where bounty hunter boss boats would linger after the boss and player shark had died in combat
        Fixed quest flow so that it will not break if players refuse to eat Pete’s hand
        Fixed a situation where infamy would not progress if players did not equip sonar
        Fixed a situation where the narrator would cut off Pete taunting the shark
        Fixed a situation where re-engaging bounty hunters after they had lost the player would not retrigger bounty hunter wave
        Fixed several cinematic frame issues
        Fixed a situation where multiple objectives of the same type could be selected for the waypoint
   

Player Shark and Combative Wildlife
        Fixed a situation where the player shark would revert to the prologue mother shark
        Fixed harpoons floating outside the shark player model without impaling it
        Fixed a situation where the shark mass in the UI would be incorrect with certain evolutions equipped
        Fixed a situation where the tiger shark skin would lose upgrade
        Fixed a situation where the biting player shark would bump prey away instead of biting it
        Fixed a situation where combative AI fins and limbs would shake if the player shark came close
        Fixed a situation where combative wild life would stop targeting the player if they played too long
        Fixed mother shark back of eye during a held bite, she would prefer if you did not look that closely
   

Menu
        Fixed loading screen hints that had incorrect text
        Updated credits

PS4:

    Fixed a controller disconnection that could result in a freeze/crash and corrupt save
    Added further Dynamic Resolution adjustments to improve framerate

 

XB1:

    Fixed an issue where disconnecting the controller or switching profile would result in the game going back to the main menu without saving
    Fixed an issue which could cause some hardware to shutdown
    Fixed trees popping in during the opening cinematic
    Fixed a situation where gore chunk geometry would stretch
    Fixed a situation where the main menu UI would not update if the player signed into Xbox Live

 

PC

    Fixed ESC button not being usable in Key Mapping or Video Settings


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#19 AngelDevil

AngelDevil
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Inviato 26 June 2020 - 00:14

Maneater Hotfix 2 Is Live

 

All Platforms

   

Save Game
        Added an error message if a save game has become corrupted and unusable (this message will show up in the main menu which the player will be returned to if the save is unusable. We are continuing to look into how this rare corruption can happen).
   

Optimization and Stability
        Fixed several stability issues across all platforms
   

Landmark, Collectables, Story Progression & Environment
        Fixed Queen of the Ocean not triggering due to unintended hidden objectives. Those objectives have been removed from the requirements.
        Found and fixed another case where the player shark could revert to the Mother shark
        Fixed a condition where the player objective had been completed but the reward item/evolution had not been granted (Example: shadow teeth evolution)
        Fixed a condition where some narrator dialog and would not play and subtitles would not display during the tutorial
        Fixed a condition where the objective icons would disappear from the overhead map
   

Quest, Prey and Bounty Hunters
        Rebalanced the third Pete encounter to make it more challenging
        Fixed humans being able to be grabbed from the underside of a boat
   

Player Shark and Combative Wildlife
        Found and fixed another case where the tiger shark skin could be removed and unevovled from the player shark. It should now remember the evolved state.
        Found and fixed another case where the player shark could be hitting the water surface when fast traveling resulting in being stuck in the knifing position in the grotto
        Fixed a camera “pop” that could occur when fighting boats from the knifing position or in the air
   

Menu/UI/Settings
        Updated Credits
        Fixed a case where damage numbers would show up where the human was before they were grabbed
        Fixed a case where editing the sound or gameplay settings and then quitting the game would have those changes discarded
        Fixed a Portuguese localization issue

Xbox

    Menu/UI/Settings
        The game will now pause if the player hits the HOME button

PS4

    Landmark and Collectables
        Fixed a case where player completion was stuck at sub 100% story progress after getting to the “After Party”

PC

    Menu/UI/Settings
        Fixed Ansel screenshot mode not being usable after a fast travel
        Fixed HUD elements not disappearing when using Ansel


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