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Call of duty 4


Spr1ggan86

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Miglior contributo in questa discussione

ho osservato bene i video multi di Cod 4, ad un certo punto subentra un elicottero, il ns. soldato gli spara contro e lo stesso arretra, io mi chiedo avremo la possibilità di governare personalmente l'elicottero? Quella manovra non mi sembrava governata da IA, se così non fosse questo gioco farà venire i brividi!!!

Preferisco il Paradiso per il clima.....

..........e l'Inferno per la compagnia.

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Vi riporto questi dati che sono riuscito a raggruppare nei video della demo della beta

 

 

 

 

ARMI

 

Assault Rifles

 

M4 Carabine

 

M16A4

 

G3

 

AK-47

 

 

 

 

Light Machine Guns

 

M60E4

 

M249 S.A.W

 

RPD

 

 

Sub Machine Guns

 

MINI UZI

 

MP5

 

SKORPION

 

 

 

 

PISTOLS

 

M9

 

M1911.45

 

USP.45

 

 

 

 

SHOTGUN

 

W1200

 

 

 

 

SNIPER RIFLES

 

DRAGUNOV SVD

 

M21

 

M40A3

 

 

 

 

GRENADES

 

FLASH

 

SMOKE

 

STUN

 

 

 

 

ATTACHMENTS

 

ACOG SCOPE

 

GRANADE LOUNCHER

 

GRIP

 

RED DOT SIGHT

 

SILENCER

 

 

 

 

 

 

GAME MODE

 

 

Deathmatch

 

 

Team Deathmatch

 

 

Cerca e distruggi

 

 

Attacca e Difendi degli Obbiettivi

 

 

Team Deathmatch 2vs2 - 3v3

 

 

Cerca e distruggi 2vs2 - 3vs3

 

 

 

 

 

ABILITà

 

 

 

 

Perk 1 -

 

 

Bomb Squad: Abilità nel cercare esplosivi nemici

 

 

C4 X 2: Esplosivo C4 con detonatore a distanza

 

 

Claymore X 2: Mine portatili applicabili a superficii

 

 

RPG-7 X 2: Bazooka con 2 missili

 

 

Special Granades X 3: Tre granate speciali. No fumogene.

 

 

 

 

 

PERK 2-

 

 

Juggernaut: Incrementa l'energia del proprio personaggio

 

 

Sleight of Hand: Aumenta la velocita nella ricarica dell'arma

 

 

Sonic Boom: Aumenta il danno delle armi esplosive

 

 

Stopping Power: Aumenta il danno delle armi a pallottole

 

 

Uav Jammer: Invisibile ai radar nemici

 

 

 

 

 

PERK 3-

 

 

 

Deep Impact: Penetrazione della pallottola piu profonda

 

 

Extreme Conditioning: Corsa veloce per lunghe distanze

 

 

Last Stand: Estrai la pistola prima di morire

 

 

Martydom: Quando vieni ucciso lascia cadere una granata sotto il tuo corpo

 

 

Steady Aim: Incrementa la precisione dei colpi sparati

 

 

 

 

 

CLASSI-

 

ASSAULT

 

 

DEMOLITION

 

 

SPEC OPS

 

 

HEAVY GUNNER

 

 

SNIPER

Modificato da D4rka
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chi ci ha giocato mi sa dire se graficamente siamo ai livelli di gears of war o ancora superiore?come lo ritenete e' veramente cosi bello graficamente?

 

Graficamente sarà superbo, questo è poco ma sicuro...non saprei dirti con più precisione, però, a parte i trailers e le immagini che circolano in rete, ho letto un'intervista agli Infinity Ward sul XBM di Agosto dove precisavano che lo sviluppo di questo 4° episodio è cominciato subito dopo l'uscita del 2°, visto che il 3° non l'hanno potuto sviluppare e inoltre hanno precisato di essere il Team che ha più esperienza di programmazione su 360 e questo ha permesso loro di ricreare una sensazione di total immersion davvero senza pari... :mrgreen:

 

Beh direi che le premesse ci sono tutte...:ok: :dance:

http://img377.imageshack.us/img377/6027/hellfirmamag5.jpg
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Per chi ha il contatto di neural..... :fischio:

Guardate un po' a cosa gioca il nostro icsbossss :fischio:

 

Sta giocando a COD4, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, mo gli mando un PM in dash con tutto il mio disappunto su questa ingiustizia :fischio:

scherzo, mi sto godendo appieno Bioshock in questo momento :D

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Ho provato a registrarmi al sito per la beta ma al ternine della procedura (dopo che premo Submit) mi appare una pagina di errore... :acc:

 

La cosa strana è che se provo a ripetere il tutto e a scrivere gli stessi dati mi dice che sono già in uso come se la precedente registrazione fosse andata a buon fine. Boh..... :rolleyes:

 

 

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...giocando alla demo di MOH, mi sono reso conto dell'ottima scelta di Infinity di piazzare il capitolo 4 ai giorni nostri...ed anche graficamente il passo avanti è stato notevole, una piacevole conferma!!!!

 

Per Carlito: anche a me da errore, ci riprovo domani, se succede qualcosa lo posto :ok:

Preferisco il Paradiso per il clima.....

..........e l'Inferno per la compagnia.

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Call of Duty 4: Modern Warfare FAQ

 

Disclaimer: This game is currently in development as such this FAQ is subject to change and will be updated as new information is confirmed.

 

Developer: Infinity Ward

Publisher: Activision

Genre: First-Person Shooter

Official Site: www.charlieoscardelta.com

# Online:

Xbox 360 / PS3: 1 - 16 Players

PC: 32+ Players

Rating: Rating Pending

 

Videos:

Last Stand MP Perk HD (Gameplay)

Deep Impact MP Perk HD (Gameplay)

Double Tap MP Perk HD (Gameplay)

Multiplayer Content Interview HD

The Bog Rescue HD (Gameplay)

Vehicle and Weapon Interview HD

Evolution of Storyline Interview HD

Military Advisor Interview HD

Official Reveal Trailer HD

 

 

I read about classes in MP, how does that work in COD4:MW?

In multiplayer there will be five default classes each with a set weapons load out and three default Perks per class. There will also be the option to Create-a-Class which you can unlock through ranking up that allows you to customize your primary weapon, secondary weapon, grenade type, up to three perks, and accessories for your primary and secondary weapons (i.e. scopes, sights, camo schemes).

 

What are Perks and how do they work?

Perks are a new addition to multiplayer in Call of Duty 4: Modern Warfare, which act as special abilities to customize your character to your play style. These perks are broken up into three categories and are limited to only having three active at a time (one per category). There are a vast number of perks available, creating a unique MP experience every match with the large amount of difference combinations available.

 

A new perk will be revealed each week, check the top of this FAQ in the VIDEOS portion for links to videos showcasing perks as they become available.

 

What are the confirmed perks?

We will be confirming new ones every week, so far we have confirmed:

 

* Last Stand: Fall to the ground and pull out your pistol for one last chance to kill the enemy before dying.

* Stopping Power: Increased Bullet Damage.

* Juggernaut: Increased Health.

* Martydom: Drop a grenade when you die. (Anti-Tbag Technology)

* Endurance: Longer Sprint.

* Deep Impact: Increased Bullet Penetration.

* Double Tap: Increased Rate of Fire.

 

 

Will there be kill cam in Multiplayer?

Yes, Kill-cam will be in multiplayer just like Call of Duty 2.

 

Is Sprinting a new feature in COD4:MW?

Yes, we have introduced Sprinting to both Single and Multiplayer. This is great for getting to cover quickly while underfire.

 

In one of the videos I noticed someone stab someone, what was that?

Yep, that is our new and incredibly awesome (if I do say so myself) Knife Melee. When things get crazy and you're within hand to hand combat distance, break out a lethal knife stab / swipe / lunge to take down the enemy with your knife.

 

What is the match making like in Multiplayer?

We have introduced a Party System into Call of Duty 4: Modern Warfare. You'll now be able to party up with friends and move from lobby to lobby easily as well as join in progress. Once you are in a party, you can stay in the same lobby with your party after each match or jump to a new lobby and still keep your party in tact.

 

Is there Clan Support in Multiplayer?

Yes, in the sense that you can add in-game Clan tags to your gamertag, making it so you don't have to buy a new gamertag everytime you change clans. You can add a Clan tag in game, and then party up with your Clan members to go from match to match as a team.

 

How many multiplayer gametypes are there, and are the same ones from Call of Duty 2 there?

We're not announcing all the gametypes just yet, but we have brought back all the gametypes from Call of Duty 2 as well as introduced several new ones. The currently confirmed gametypes include:

 

* Free-for-All (deathmatch)

* Team Deathmatch

* Capture the Flag

* Search and Destroy

* Headquarters

* Sabatoge

* Oldschool (no details available)

* Domination (no details available)

 

Will there be Ranking and how does it work?

Yes, there is a ranking system in multiplayer. As you play the game you gain XP = Experience Points, the more XP you gain the higher you will Rank up.

 

The Ranking loosely follows military Marine ranks although there are more ranks in the game than there are actual Marine ranks, so there will be multiple levels to each rank.

 

As you Rank up you will unlock more and more weapons and gear to customize your weapon load out. This includes completely new weapons, new sights, new scopes, new grips, new camo schemes, and more.

 

What is Hardcore mode?

We've introduced a new realism mode for the hardcore players, which you can play along with any of the gametypes. So you can play all the gametypes either standard or Hardcore Mode. When playing Hardcore mode there is no HUD, and weapons do more damage (realistic damage).

 

Will I be able to set up custom private matches?

Yes, you always have the option to start a Private Match and invite friends. In Private Match you can also fully customize the game rules and options which allow you to:

 

* Set Time / Score / Other Limits

* Set Map / Gametype

* Disable / Enable Health Re-gen

* Disable / Enable Sprinting

* Disable / Enable Perks

* Set to Headshots Only

 

Plus a load of other options. Essentially setting up the game any way you want to play it in Private Matches.

 

Can you throw grenades back in Multiplayer?

Yes, you can throw grenades back in Single and Multiplayer.

 

Can you cook grenades?

Yes, you can cook grenades in both single player and multiplayer.

 

Is there a party system?

Yes, there is a party system which allows you to party up with friends and move from lobby to lobby as a group.

 

 

 

Note: This FAQ is a work in progress. I'll be updating it as more information is confirmed and revealed. Thanks![/

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