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Tom Clancy's The Division


Almighal

Messaggi raccomandati

La nuova espansione è una figata assurda, e se rendessero anche tutto il gioco un po più survival di come è adesso sarebbe anche meglio :)

 

Sarà fantastico farla in 4 a notte inoltrata e sopratutto con il freddo che incalza è proprio a tema.

 

Cosiglio per chi ha il season pass: non recuperate i rifornimenti mensili adesso, aspettate la 1.5 per ottenere pezzi 256 :ok:

Modificato da Tomahawk

"Fare o non fare, non esiste provare."

 

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Si si infatti

Ed il giorno prima 21 vendo tutto...rimango in mutande

Non gioco da una settimana per impegni lavorativi, ma gia stasera che dovrei rientrare venderò tutto, e mi tengo solo il set banshee e quello predatore, per tirare fino al 22.

 

Se posso dare un'altro consiglio; non spendete soldi in niente, anzi accumulate l'impossibile ed all'uscita dell'aggiornamento equipaggiate un set 229. Dopodichè farmate pezzi 256 in maniera casuale ed appena avete tutto il completo, acquistare le casse verdi all'hub coi crediti phoenix.

 

Ricavandoli a loro volta dall'acquisto di casse gialle alla base, in 3/4 ore rifate almeno un paio di set per competere nuovamente in zona nera.

 

Avevo gia annusato sta cosa dall'uscita della 1.4 e da allora ho conservato circa un 100 milioni di crediti, il 22 vedremo se funziona sta strategia. :)

 

Build Attuale per divertirsi in PvP:

235DPS---314ROB---71ELE

----5000-----------4400---------2300---(corazza 60%)

4 - Banshee

1 - Giubbotto con vigoroso (tutte le abilita di cura, sovracurano)

1 - Guanti con selvaggio (7% probabilità colpo critico a bersaglio scoperto)

Modificato da Tomahawk

"Fare o non fare, non esiste provare."

 

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Io ho fatto il solo errore di acquistare un progetto mod vigore 33 a 650 phoenix, anche se non sono sicuro che con la 1.5 aumenteranno la potenza delle mod che sono argomento di discussione abbastanza acceso sui forum ufficiali...personalmente le eliminerei del tutto.

Modificato da Tomahawk

"Fare o non fare, non esiste provare."

 

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Build Attuale per divertirsi in PvP:

235DPS---314ROB---71ELE

----5000-----------4400---------2300---(corazza 60%)

4 - Banshee

1 - Giubbotto con vigoroso (tutte le abilita di cura, sovracurano)

1 - Guanti con selvaggio (7% probabilità colpo critico a bersaglio scoperto)

 

Mio piccolo consiglio.

 

Invece del giubbotto alta gamma con "vigoroso" penso che sarebbe meglio lo zaino alta gamma con "specialista", questo perchè ti aumenta la potenza abilità, ottima sia per la cura che i tempi di ricarica.

 

:)

Se posso dare un'altro consiglio; non spendete soldi in niente, anzi accumulate l'impossibile ed all'uscita dell'aggiornamento equipaggiate un set 229. Dopodichè farmate pezzi 256 in maniera casuale ed appena avete tutto il completo, acquistare le casse verdi all'hub coi crediti phoenix.

 

Come crediti i due personaggio sono circa a 22 milioni ciascuno, mentre i phoenix sono già a 2000 :)

 

Ormai non serve neanche trovare tutti i set, una volta stabilite le configurazioni ideali per il proprio stile di gioco basta trovare gli upgrade di quelli che già "indossiamo", nel mio caso le configurazioni sono:

 

[A] 4 alphabridge + 1 guanto "selvaggio" + 1 zaino "specialista"

3 sentinella + 3 fede del cacciatore

[C] 4 tattico + 2 alphabridge

[D] 3 tattico + 3 firecrest

[E] 4 banshee + 1 guanto "selvaggio" (o giubbotto "vigoroso") + 1 zaino "specialista"

 

:)

 

 

 

PS: secondo voi le casse maestria e le altre sigillate se vengono aperte dopo la 1.5 saranno tutte da 256 ?

Modificato da Tekwar
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PS: secondo voi le casse maestria e le altre sigillate se vengono aperte dopo la 1.5 saranno tutte da 256 ?

 

No, saranno tutte a 229, solo quelle nuove che sbloccherai con la 1.5 saranno a 256, altrimenti sarebbe troppo facile :D , in un video che ho postato lo spiegava.

Modificato da WRC
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Espansione II: Lotta per la vita disponibile il 22 Novembre su Xbox 1 e PC, e il 20 Dicembre su PS4.

Durante la devastante pandemia scatenatasi dopo il Black Friday, sono iniziate a circolare alcune voci su una presunta cura, mentre una violenta tempesta di neve sta per colpire New York. Inviato per recuperare il potenziale antidoto nella Zona Nera, il tuo elicottero precipita per via delle difficili condizioni meteorologiche, prima di raggiungere la sua destinazione. Vulnerabile, privo di ogni equipaggiamento, ferito e con il rischio di morire assiderato, dovrai agire in queste condizioni estreme per trovare e recuperare l’antidoto. L’intera vita del genere umano potrebbe dipendere dall’esito della tua missione.

 

2124775.png

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Le note sull'aggiornamento:

 

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/5e4v55/update_15_survival_patch_notes/

 

  • The patch will be available for download around 10:00 AM CET / 04:00 AM EST / 01:00 AM PST and will be between 7gb to 9gb in size.

 

Game changes
  • Added World Tier 5 bracket (224+ GS)
    • Enemy NPCs are level 34.
    • Maximum Gear Score raised to 256.
    • Heroic Incursions are now available in Tier 5 only.

 

  • Named Gear items have been implemented in the game. One piece is available for each Gear Slot and each one comes with a unique Talent. Named Gear items can only be acquired in World Tier 5 or in Survival game mode.
    • [Mask] Ferro’s oxygen mask: Players can move and shoot while under burn status effect.
    • [Knee Pads] Shortbow championship pads: Grenades have shortened fuse timer.
    • [Holster] Colonel Bliss’ holster: Powerful improvements for sidearms.
    • [Gloves] Skulls MC gloves: Increased damage when no gear set bonuses are active.
    • [Chestpiece] Barrett’s bulletproof: Powerful bonuses when skills are on cooldown.
    • [backpack] NinjaBike messenger bag: Less DZ loot and DZ XP lost when dying in the Dark Zone.

 

  • Enemy Armor Damage now functions in PVP: damage calculation in PvP ignores a percentage of the target’s armor equal to one third of the shooter’s Enemy Armor Damage.
  • Stagger now functions in PvP: high-stagger weapons (Shotguns and Marksman rifles primarily) will now cause the target’s aim to flinch.
  • Tactical Advance: This talent will now provide a maximum of 30% damage increase.
  • Stash size has been increased from 70 to 150 total items.

 

Loot, rewards & vendors
  • NPCs now have chances to drop crafting materials. Chances to drop higher quality increases with World Tiers.
  • Season Pass Open World Supply Drops will now scale with World Tier. Opening a supply drop in World Tier 1 will reward with Gear Score 163, 182 in World Tier 2, etc.
  • Items in the Scavenger crate in the Base of Operations will now scale with World Tier.
  • Vendors will now scale to player’s Gear Score, independently from the World Tier they’re in. This means that the Gear Score and currency value of goods they sell will adapt to the player’s Gear Score.
  • We have adjusted the Credits and Phoenix Credits rewards for Main Missions, High Value Targets and Incursions to better scale with World Tier. This results in an overall increase starting from World Tier 4 and above.

 

  • Modified rewards from completing weekly assignments:
    • Moved 30 Phoenix Credits from the weekly assignment reward to put them inside the weekly assignment cache (the total amount is still the same)
    • Added one extra High-End Mod inside the weekly assignment cache

 

Weapons

Talents

  • Swift: Reload Speed bonus has been increased from 15% to 25%.
  • Provident: This talent has been removed from World Tier 5 and will not roll or be available in recalibration for Gear Score 256 weapons.
  • Hurried, Focused and Disciplined are no longer exclusive to PP19, G36 and SVDs.

 

All Weapon types

  • Hip fire now has stronger recoil than aiming down sights. The strength of this effect varies between weapon types. From most impacted to least impacted: Marksman Rifles, LMGs, Assault Rifles, SMGs, Shotguns, Pistols.

 

  • SMG
    • Vector 45 ACP & First Wave Vector 45 ACP: base magazine size increased to 25.
    • MP7: base damage increased by 9%.
  • LMG
    • Damage to targets out of cover bonus has been slightly reduced for all LMGs of Gear Score 256.
    • M60: base damage reduced by 3%.
    • M60 & M249 now take longer to reach full accuracy when fired.
    • Hungry Hog: base damage reduced by 13%, to prevent a scaling overlap with the implementation of World Tier 5.
  • Shotguns
    • Lowered the strength of aim assist for Shotguns.
    • Lowered the effect of accuracy on Shotguns.
    • Headshot base bonus reduced from 80% to 60%.
    • Showstopper: Accuracy while in cover has been reduced.
    • M870: base damage reduced by 12%.

 

  • Added 12 new weapon types. These weapon types can only be dropped in World Tier 5:
    • MG5 Light Machinegun
    • Infantry MG5 Light Machinegun
    • Famas Assault Rifle
    • Model 700 Marksman Rifle
    • M700 Tactical Marksman Rifle
    • M700 Carbon Marksman Rifle
    • Converted USC Submachinegun
    • Police UMP-45 Submachinegun
    • Tactical UMP-45 Submachinegun
    • Snub nosed Rhino Pistol
    • Rhino Pistol
    • Rhino Special Pistol

 

  • Added 4 new High-End named weapons (available at various gear scores depending on source):
    • Golden Rhino
    • Urban MDR Assault Rifle
    • Tommy Gun
    • Thompson M1928

 

Gear Sets
  • Final Measure

    • 4 pieces: Grenades can now be picked up every 8 seconds instead of 15 seconds.
  • Hunter's Faith

    • 3 pieces: Headshot bonus reduced from 20% to 10%.
  • FrontLine has been added

    • 2 pieces: +15% Protection from Elites
    • 3 pieces: +30% Ballistic Shield Health
    • 4 pieces: Allows using an SMG if one is equipped when Ballistic Shield is deployed. SMG Crit Chance is reduced to 0%

 

Skill changes
  • Pulse
    • All Mods (except Recon Pack): Decreased lifetime by 20% from 25 seconds to 20 seconds.
    • Recon Pack:
      • Increased lifetime by 14.3% from 17.5 seconds to 20 seconds.
      • Decreased cooldown by 25% from 60 seconds to 45 seconds.
    • Tactical Scanner:
      • Increased cooldown by 10% from 60 seconds to 66 seconds.
  • First Aid
    • Defibrillator:
      • Increased Ally Heal by 10% from 1500 to 1650.
    • Overdose:
      • Decreased Self Heal by 10% from 1500 to 1350.
      • Increased cooldown by 10% from 60 seconds to 66 seconds.
  • Support Station
    • All Mods (except Immunizer): Increased Lifetime by 10% from 20 seconds to 22 seconds.
  • Sticky Bomb
    • Base Skill and Proximity Fuse: Decreased cooldown by 10% from 90 seconds to 81 seconds.
    • BFB:
      • Decreased cooldown by 4.8% from 105 seconds to 100 seconds.
  • Seeker Mine
    • Cluster:
      • Decreased Bleed effect duration by 25% from 8 seconds to 6 seconds (total bleed damage is unchanged).
  • Ballistic Shield
    • Base Skill and all mods: NPCs will deal 10% more damage to the shield.
  • Smart Cover
    • All Mods (except Trapper): Decreased Skill Power impact on Damage Resistance, Weapon Stability and Weapon Accuracy buffs by 20% from 150% to 120%.
  • Tactical Link
    • Increased duration by 8.3% from 12 seconds to 13 seconds.
  • Survivor Link
    • Increased duration by 8.3% from 12 seconds to 13 seconds.
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