Pinodj Inviato 29 Agosto 2019 Condividi Inviato 29 Agosto 2019 A me non piace per nulla L'IA degli avversari nella campagna, ti vengono addosso in maniera insensata anche a costo di uscire dalla gara loro stessi Invece in multiplayer è uno spasso Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 29 Agosto 2019 Autore Condividi Inviato 29 Agosto 2019 XB1 first-day patch has been delayed for a few days but will go live as soon as possible! Includes fixes to the game crashing upon launching it, glitches in the user interface and animation corruption. Hold tight! Additionally, we've heard your feedback and we are actively looking at adding private lobbies as well as improving loading times. More news coming soon! Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Daga Inviato 29 Agosto 2019 Condividi Inviato 29 Agosto 2019 XB1 first-day patch has been delayed for a few days but will go live as soon as possible! Includes fixes to the game crashing upon launching it, glitches in the user interface and animation corruption. Hold tight! Additionally, we've heard your feedback and we are actively looking at adding private lobbies as well as improving loading times. More news coming soon!Bella news, prossimo step però, l'ottimizzazione per one x, voglio il 4k.Cmq giocarci col volante è una cosa assurda, ti spezza i polsi Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Wemarcus Inviato 29 Agosto 2019 Condividi Inviato 29 Agosto 2019 dubito lo ottimizzeranno cosi Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Pinodj Inviato 29 Agosto 2019 Condividi Inviato 29 Agosto 2019 Ottimo per i caricamenti, durano più delle gare a momenti Ci starebbe pure una bella fixata all'IA però Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 29 Agosto 2019 Autore Condividi Inviato 29 Agosto 2019 Disponibile la patch per Xbox One Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Aiirbandit Inviato 3 Settembre 2019 Condividi Inviato 3 Settembre 2019 (modificato) dopo qualche giorno mi devo ricredere sugli incidenti,sto facendo praticamente solo gare personalizzate e devo dire che dopo averci preso la mano e capire più o meno dove colpirli escono dei botti devastanti IA perfetta, tra di loro un sacco di bagarre, si spingono fuori, sbagliano, si ribaltano etc. Qualità dei danni mai vista su console, migliorare solo la pesantezza/caduta/impatto dopo un salto alto Se volete fare le gare serie tornate su forza, avete sbagliato gioco volante? :asd: p.s. differenza danni normali/realistici nessuna, tranne che in realistici si demolisce quasi subito invece in normale puoi fare più botti Modificato 3 Settembre 2019 da Aiirbandit Cita Rest in Peace Chester Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Daga Inviato 4 Settembre 2019 Condividi Inviato 4 Settembre 2019 dopo qualche giorno mi devo ricredere sugli incidenti,sto facendo praticamente solo gare personalizzate e devo dire che dopo averci preso la mano e capire più o meno dove colpirli escono dei botti devastanti IA perfetta, tra di loro un sacco di bagarre, si spingono fuori, sbagliano, si ribaltano etc. Qualità dei danni mai vista su console, migliorare solo la pesantezza/caduta/impatto dopo un salto alto Se volete fare le gare serie tornate su forza, avete sbagliato gioco volante? :asd: p.s. differenza danni normali/realistici nessuna, tranne che in realistici si demolisce quasi subito invece in normale puoi fare più botti Credo che le gare (soprattutto in multiplayer) di Forza siano ben più arcade rispetto a Wreckfest Forza Motorsport è affrontabile solamente da soli in pista Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Xbox360Mod Inviato 4 Settembre 2019 Condividi Inviato 4 Settembre 2019 se trovi i coglion di turno sicuramente si, ma su Forza esistono diverse scelte sul multy, se vai nelle gare in simulazione troverai gente che vuole correre, come in tante altre stanze, va da se che se riesci ad organizzare con amici, come facciamo noi in stanze private ancora meglio, nel topic di forza lo ribadito più volte che chi voleva unirsi era il benvenuto Credo che le gare (soprattutto in multiplayer) di Forza siano ben più arcade rispetto a Wreckfest Forza Motorsport è affrontabile solamente da soli in pista Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
deecroow Inviato 5 Settembre 2019 Condividi Inviato 5 Settembre 2019 Sto cercando di fare l'obiettivo delle 20 vittorie nel multiplayer, ne ho vinte quasi il doppio sia con i bot che con i cristiani ( sicuramente almeno 25) ma ancora niente. In rete ho letto che non ce un numero fisso. Sapete dirmi se qualcuno di voi l ha completato? Grazie. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 5 Settembre 2019 Autore Condividi Inviato 5 Settembre 2019 (modificato) XB1: Version 1.0.0.11 Released STABILITY Fixed a crash in the server browser. Fixed a crash in the user interface renderer. Fixed a crash when attempting to install a specific RoadSlayer fender style.RENDERER Fixed black edge artifact visible on distant foliage. MULTIPLAYER Audio for remote cars no longer stutters. The currently running prediction phase is now completed when switching to dead reckoning. Improved client smoothing, reducing the stuttering the remote cars especially when viewed from the side. Essential server info is now displayed in the lobby (click the server message to toggle) Toggling ready/unready is now disabled immediately (a second, to be precise) before event start to prevent glitches. High ping warning threshold is now 1000 ms. Fixed a glitch in the chat that caused text to disappear. Only players still in the loading screen are now ditched in the lobby when the event starts, while those loading cars will complete loading while the event starts.GAMEPLAY Reduced rubberband for Novice and Amateur AI difficulty. Increased the chance of AI raceline mistakes for Novice and Amateur AI difficulty. Disabled rubberbanding for Expert AI difficulty. Made Supervan easier to control especially with a keyboard. Reverted the default camera to what it was in the Summer 2018 build. Adjusted shifting logic, shifts occur closer to redline. Adjusted tire pressures, so that front and back wheels have more or less the same pressure (and thus, different deflection). AI now races more loosely and their raceline mistakes are more natural. As previously, the lower the AI Difficulty level, the more prone the AI is to errors. AI now packs up more tightly. Killerbee AI is now more competetive. AI now uses maxed out Class A cars in the final parts of the career and randomly in custom events. In Hateful Eight career event, the AI can no longer use Class B cars.VEHICLES Steering wheel is now animated for AI cars as well. Steering wheel of AI cars now follows deform (prevents the floating steering wheel syndrome). Fixed Motorhome engine parts and materials. Paint jobs and liveries no longer add to the vehicle price. Fixed Motorhome tire damage that caused the wheels to occasionally glitch. Fixed a number of incorrect value references. Bandit now has engines with and without the supercharger (visual only). ENVIRONMENTS On Deathloop, the car can be no longer reset on the edge of the ramp when exiting the loop. Added fence in front of the spectators on the banks of Espedalen so that cars going offroad hit the fence instead of resetting after hitting spectators. The cars should no longer get abruptly reset when crashing into the spectators in the Hilltop Stadium (at least not as easily as previously). Hitting parked vehicles on Big Valley Stadium no longer causes a reset, and the vehicles have proper collisions. A number of additional, non-specified optimization and collision improvements. Fixed an antiportal glitch visible in the Motorcity reverse layout.FRONTEND Adjusted the main menu camera views and tones for a more atmospheric result. Results overlay is no longer shown when pressing D-Pad Down in the Photo Mode/Replay screen. Useless slider functionality for input testers in the Settings menu is now disabled. Reduced the amount of dirt in the loading screens. INPUT Added a controller preset with inverted sticks. AUDIO Music now continues to play over online track change when in-game music is disabled. Adjusted EQ and volume levels. Engine audio no longer goes randomly mute. Fixed surface audio effect for sliding. Propely balanced AI volume levels. Master volume tweaks. LOCALIZATION Fixed a number of French and Spanish strings that appeared in incorrect language. PS4: Version 1.05 Released STABILITY Fixed a crash in the server browser. Fixed a crash in the user interface renderer.MULTIPLAYER Audio for remote cars no longer stutters. The currently running prediction phase is now completed when switching to dead reckoning. Improved client smoothing, reducing the stuttering the remote cars especially when viewed from the side. Essential server info is now displayed in the lobby (click the server message to toggle) Toggling ready/unready is now disabled immediately (a second, to be precise) before event start to prevent glitches. High ping warning threshold is now 1000 ms. Fixed a glitch in the chat that caused text to disappear. GAMEPLAY Adjusted shifting logic, shifts occur closer to redline. Adjusted tire pressures, so that front and back wheels have more or less the same pressure (and thus, different deflection). AI now races more loosely and their raceline mistakes are more natural. As previously, the lower the AI Difficulty level, the more prone the AI is to errors. AI now packs up more tightly. Killerbee AI is now more competetive. AI now uses maxed out Class A cars in the final parts of the career and randomly in custom events. In Hateful Eight career event, the AI can no longer use Class B cars.VEHICLES Steering wheel is now animated for AI cars as well. Steering wheel of AI cars now follows deform (prevents the floating steering wheel syndrome). Fixed Motorhome engine parts and materials. Paint jobs and liveries no longer add to the vehicle price. Fixed Motorhome tire damage that caused the wheels to occasionally glitch. Fixed a number of incorrect value references. ENVIRONMENTS Added fence in front of the spectators on the banks of Espedalen so that cars going offroad hit the fence instead of resetting after hitting spectators. The cars should no longer get abruptly reset when crashing into the spectators in the Hilltop Stadium (at least not as easily as previously). Hitting parked vehicles on Big Valley Stadium no longer causes a reset, and the vehicles have proper collisions. A number of additional, non-specified optimization and collision improvements. Fixed an antiportal glitch visible in the Motorcity reverse layout.FRONTEND Adjusted the main menu camera views and tones for a more atmospheric result.INPUT Added a controller preset with inverted sticks.AUDIO Music now continues to play over online track change when in-game music is disabled. Fixed surface audio effect for sliding. Propely balanced AI volume levels. Master volume tweaks. Modificato 5 Settembre 2019 da AngelDevil Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Wemarcus Inviato 5 Settembre 2019 Condividi Inviato 5 Settembre 2019 ma la numerazione diverse fra le due console cosa indica? la patch è la "stessa"?? perchè mi sembrano bug.. diversi.. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Koz4q Inviato 5 Settembre 2019 Condividi Inviato 5 Settembre 2019 Hanno risolto molte cose. Ora la più importante sono i caricamenti. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 10 Settembre 2019 Autore Condividi Inviato 10 Settembre 2019 (modificato) Espandi il mondo di Wreckfest con questi 3 veicoli classici! Wingman - Il grande classico americano: una Tafflin fine anni 50! La scelta perfetta per i derby e i circuiti a 8! Buggy - Il classico design europeo con motore posteriore è a casa propria sulle piste con molte curve! Bumper Car - Carneficina alle giostre! L'autoscontro più veloce del mondo realizza il tuo sogno: colpire duro! Questo DLC fa anche parte del pass per la stagione. Per chi non tiene il pass 3,99 € Modificato 10 Settembre 2019 da AngelDevil Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 11 Settembre 2019 Autore Condividi Inviato 11 Settembre 2019 Private servers are being worked on at the moment, stay tuned for news very soon. XB1: Version 1.0.0.12 Released CONTENT Car Pack 1 is now available.STABILITY Game no longer freezes after repeatedly changing tuning in online lobby.FRONTEND Loading screens are correctly displayed between career events with heat races.MULTIPLAYER Lawnmower and other ragdoll vehicles can no longer be controlled without the driver.INPUT Added one new alternative controller preset as per request. PS4: Version 1.06 Released CONTENT Car Pack 1 is now available.STABILITY Game no longer occasionally crashes during initial loading.FRONTEND Game no longer crashes after 5-6 hours of continuous playing.MULTIPLAYER Lawnmower and other ragdoll vehicles can no longer be controlled without the driverINPUT Added one new alternative controller preset. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Aiirbandit Inviato 15 Settembre 2019 Condividi Inviato 15 Settembre 2019 (modificato) okaymacchine veloci potenziate botti devastantiil gioco che aspettavamo da 10 anni Modificato 15 Settembre 2019 da Aiirbandit Cita Rest in Peace Chester Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Another World Inviato 15 Settembre 2019 Condividi Inviato 15 Settembre 2019 Appena costerà un po' meno lo farò mio, da destruction derby che aspetto qualcosa di simile Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 24 Settembre 2019 Autore Condividi Inviato 24 Settembre 2019 Wreckfest non è abbastanza folle per te? Ora puoi andare fuori di testa e ridere ancora di più usando queste decorazioni per il tettuccio! Scegli fra 20 elementi belli e divertenti, fra cui: razzi, esplosivi, unicorni gonfiabili, occhiali da spaccone, copricapi vari e molto altro. Le decorazioni vanno bene per qualsiasi auto. Questo DLC fa anche parte del pass per la stagione. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 22 Ottobre 2019 Autore Condividi Inviato 22 Ottobre 2019 Espandi il mondo di Wreckfest con altri 3 veicoli unici! Outlaw: un'auto truccata degli anni 30, che unisce la potenza americana con l'agilità. Insomma, è perfetta a tutto tondo! Hornet: quest'Euro Coupé degli anni 80 non sfigura accanto alle muscle car americane ed è formidabile anche nei derby! Honey Pot: ricorda di rimanere INCOLLATO al sedile quando si ribalta! Questo DLC fa anche parte del pass per la stagione. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 31 Ottobre 2019 Autore Condividi Inviato 31 Ottobre 2019 (modificato) WRECKFEST FALL UPDATE released on consoles HIGHLIGHTS: Added two new tracks: Drytown Desert and Rockfield Roughspot. Added support for player-created private lobbies. Optimized loading times. Added support for switching region (region unlock). On PS4 Pro and Xbox One X the game is now rendered in 4K resolution (PC had that one already). DETAILED CHANGELOG: GAMEPLAY Added a third damage mode: Intense. This is same as the "Realistic" with which the console versions launched; in other words, "Realistic" with attacker's advantage enabled. Improved AI raceline on various tracks. Taking the loop on "Deathloop" no longer causes damage to the car. Added an AI Set for Limo. Increased Wingman strength. Reduced Limo strength slightly. Wheels no longer clip the fenders of Venom nearly as easily. Lawnmower and other small vehicles are no longer invincible against small to medium nudges. USER INTERFACE Added improved iconography to the garage user interface. Added new, unique icons for armoa and visual upgrade parts. Added upgrade tier icons for performance parts. In career heat races, event specific loading screen is now displayed also between the heats. In Custom Event, the correct AI Set is now displayed after changing the vehicle. HUD can no longer appear in the main menu after being disconnected from an online session. MULTIPLAYER Improved local car prediction precision to reduce input lag. Reduced warping of remote cars when playing with high latency. In lobby, the server name no longer overlaps the track name at the top. Lobby options are no longer incorrectly grayed out in case the user is in the Tune screen when a track change occurs. ENGINE Improved particle rendering performance, improving framerate especially in events featuring large vehicles. Increased title stability. Modificato 31 Ottobre 2019 da AngelDevil Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
AngelDevil Inviato 11 Novembre 2019 Autore Condividi Inviato 11 Novembre 2019 (modificato) XB1: Version 1.1.0.1 Released SYSTEM Improved title stability. Optimized mesh particle performance on all platforms. Optimized performance of the 4K display mode. USER INTERFACE Added upgrade tier icons for armor and visual upgrade parts as well. Improved icons of the upgrade parts and replaced inconsistent ones. In career, changed "Stars" to "Bonus Targets" for consistency reasons. Health bar no longer shows full health when the player has two points of health left. Proper button icons are now shown in the user interface when using keyboard and mouse. GAMEPLAY Loaner cars are now available in custom events as well. Added new racing and demolition derby loaner cars. Both Sofa Car and Harvester can be loaned now too. Visual props no longer get detached from the slightest nudge. In career, "Sandpit Showdown" now has the correct number of events. PS4: Version 1.11 Released SYSTEM Improved title stability. Optimized mesh particle performance on all platforms. Optimized performance of the 4K display mode. USER INTERFACE Added upgrade tier icons for armor and visual upgrade parts as well. Improved icons of the upgrade parts and replaced inconsistent ones. In career, changed "Stars" to "Bonus Targets" for consistency reasons. Health bar no longer shows full health when the player has two points of health left. Proper button icons are now shown in the user interface when using keyboard and mouse. GAMEPLAY Loaner cars are now available in custom events as well. Added new racing and demolition derby loaner cars. Both Sofa Car and Harvester can be loaned now too. Visual props no longer get detached from the slightest nudge. In career, "Sandpit Showdown" now has the correct number of events. MULTIPLAYER Added a variety of new event rotations for most server types. The player intended by the user is now correctly selected when opening the context menu. Chat (event log) no longer stops working intermittently. Modificato 11 Novembre 2019 da AngelDevil Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Freisar Inviato 12 Novembre 2019 Condividi Inviato 12 Novembre 2019 Ah hanno messo il 4k allora li premio! Pure fixato il frame rate! Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Wemarcus Inviato 12 Novembre 2019 Condividi Inviato 12 Novembre 2019 La volta scorsa dopo aver messo il 4k.. il frame faceva schifo.. so curioso sta volta.. Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Freisar Inviato 12 Novembre 2019 Condividi Inviato 12 Novembre 2019 La volta scorsa dopo aver messo il 4k.. il frame faceva schifo.. so curioso sta volta..Fammi sapere Cita Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Aiirbandit Inviato 13 Novembre 2019 Condividi Inviato 13 Novembre 2019 (modificato) Caricamenti velocizzati con l'aggiornamento edit: ora manca solo lo schermo condiviso Modificato 13 Novembre 2019 da Aiirbandit Cita Rest in Peace Chester Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
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