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Gears Of War: Judgment


Xboxboy

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Ormai il mio pensiero è più che chiaro...ma il tuo intervento mi ha fatto pensare ad un difetto che avevo scordato. ...la presenza di quasi tutte le armi In ogni singola mappa. Una roba assurda. Prima le armi erano da conquistare. ..erano un punto cruciale di ogni gara. Ora ad ogni respawn hai un arma di distruzione d massa a max 10 metri. Sta cosa è odiosa...nasci e dopo 2 secondi t prendi un colpo d boom.aaaaaaaaaaaa

http://gamercard.mondoxbox.com/mondo/gdn+gianniplay.png

non c'è sconfitta nel cuore di chi lotta

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Mi inserisco anche io in questa interessante discussione, che racchiude nelle ultime 3-4 pagine, tutte le sensazioni riguardo il nuovo gears, ma che potrebbero adattarsi perfettamente per ogni altro sequel di altre saghe:

 

1) chi apprezza il cambiamento (in bene o in male é un altro discorso, io come l'utente che ha introdotto questo pensiero, parlo del cambiamento di per sé)

 

2) chi il gioco lo apprezza nonostante le differenze dai precedenti

 

3) chi il gioco non non lo digerisce minimamente

 

 

É indubbio che saghe pluriennali, debbano avere un minimo di "novitá" o "svecchiamento" rispetto ai loro primi titoli.

 

Quello che molti, ed in parte anche io, avrebbero voluto, é quello che é stato fatto con Halo 4: un gioco che ha una struttura solida, a cui sono state aggiunte poche cose per distinguerlo dai precedenti (armi bonus ad ogni tot kill, potenziamenti armatura, skin ecc, che possono piacere o meno) ma anche per non dargli quella parvenza di more of the same.

 

 

In judgment effettivamente hanno voluto svoltare registro. Il difetto principale a mio modo di vedere, lasciando perdere modalitá, armi e tutto il resto, stá nell'idea di fondo: cercare di andare a rosicchiare numeri da cod/battlefield.

 

La Epic ha stabilito un genere, apprezzato per la sua unicitá, e con quell'idea doveva continuare, e cioé rimanere unico perché é per questo motivo che il gioco faceva numeri enormi per essere un esclusiva.

 

Cosi facendo hanno fatto disperdere lo zoccolo duro, la base, e attirato quanti giocatori di cod? A vedere i numeri direi molto pochi, perché Gears NON è cod, e un casual, o un giocatore accanito di quest'ultimo, lo sá perfettamente.

 

 

Quindi, per me questo é il problema principale del "declino" di questa serie che a me, come a molti altri di voi, ha spinto a prendere la 360. Il fatto cioé di perdere la sua unicitá per cercare di attirare a sè persone che non sarebbero e non sono state attratte.

 

 

 

Premesso ciò, si può passare alle feature esclusive di questo gears, che possono piacere o no.

 

Personalmente, dopo un periodo di diffidenza, diciamo che mi ci stò divertendo abbastanza, a patto di giocare principalmente a free for all, che io sinceramente ritengo una piacevole aggiunta dato che secondo me é una modalitá che porta un pò di incognita rispetto al passato, dove si giocava di squadra pianificando molto. La classica modalitá da Lone Wolf, stile che si adottava molto anche in Gears 1, dove le giocate personali facevano molto la differenza, almeno per come giocavo io.

 

Il resto, piú che un cambiamento, é stata una sorta di scrematura, niente orda, niente loadout classico a 3 + 1 armi, e aggiunte per mungere ben bene (skin armi e skin armatura,che ripeto, sono state volute dalla Tencent, esperta in microtransazioni e detentrice del 49% di Epic)

 

Per cui, lo sapevamo tutti bene o male, che questo gioco sarebbe stato diverso, una prova, o forse un cambio di rotta totale.

 

Il punto alla fine si riassume semplicemente: o apprezziamo il cambiamento e continuiamo a giocare, oppure mettiamo la parola fine prima noi della Epic, a questa saga. Perché se i numeri continuano a scendere, non ci sono molte possibilitá.

 

 

Parere personale ovviamente, e scusate se mi sono dilungato.

Il fatto è che il crollo delle vendite non se lo aspettavano, è stata una sorpresa.

Hanno pensato " Ma se CoD vende, se noi facciamo un CoD con i personaggi di Gears dovremmo vendere pure noi!" eh, non funziona proprio cosi.

Se si dovesse mettere fine alla saga Epica io sono d' accordo se i giochi son questi.

Se esce un altro GoW 2 la parola fine la vedo davvero lontana. ( Ho citato il 2 perchè è il mio preferito e perchè al primo ho giocato poco)

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"Sorpresa!

Ottieni l'onorificenza "Doppia" mentre emergi come Corpser"

 

fatto 2 volte in una partita veloce sulla mappa tenuta

da il nastrino doppia uccisione ma niente obiettivo!!

 

 

p.s.: se ha qualcuno interessa gow judgment (29,90) o punti live arcade 2100 (14,90) sono in offerta sul sito del saturn

Modificato da teo360
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"Sorpresa!

Ottieni l'onorificenza "Doppia" mentre emergi come Corpser"

 

fatto 2 volte in una partita veloce sulla mappa tenuta

da il nastrino doppia uccisione ma niente obiettivo!!

 

 

p.s.: se ha qualcuno interessa gow judgment (29,90) o punti live arcade 2100 (14,90) sono in offerta sul sito del saturn

 

Quell'obiettivo è buggato e, attualmente, non ottenibile (se non per pura fortuna).

x+SATELE+SHAN+x.png

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È uscito un nuovo aggiornamento ho notato solo che hanno rimesso la mitica coppia gnasher-lancer e il boomshot ha 2 colpi..esiste una lista completa degli aggiornamenti ?

EDIT: Trovata

 

Massive updates that should go live soon, possibly as early as of 9AM EST tomorrow. Some of the changes were in response to your feedback over the last couple weeks here on the forums, on twitter, facebook, etc.:

 

- Dual weapon loadout will be propegated to all playlists with the exception of FFA.

- Stim grenades will be removed from all playlists with the exception of FFA.

- Torquebow charge time reduced back to Gears 3 Active levels (from 2 seconds down to 1.5 seconds).

- Prize boxes updated in the next TU to deliver all content before doling out XP (instead of assigning randomly).

 

We also went through the community feedback list and looked at everything we could. Here's a rehash of our response from tonight's live stream event:

 

 

I. Maps / Content

 

A. Only 4 traditional multiplayer maps

Map counts increased significantly with current and future DLC. Everyone has had great feedback on what they'd like to see in the future, and we're still working on getting you guys new content. Not sure that we'd be able to pull over a massive content dump from Gears 3, but we’re definitely working on incremental changes that will get you guys what you want. More DLC is coming, stay tuned!

 

B. Maps are not symmetrical

DLC maps are either symmetrical or much more symmetrical than release maps. Think layouts that are “more Haven, less Gondola”.

 

C. Maps are too big

Future DLC map designs are smaller and/or flow better so that combat is less segregated. We’re also setting up hard swaps that focus the action along the midline for Execution.

 

D. Updates are only “Server side”

We have made an effort to get changes up and tested as early as possible so that we can include them in the required title updates. This will ensure that a good number of the changes are actually present in a LAN setting. We’re also posting change notes and trying to be proactive with communication before changes are implemented.

 

E. No Locusts in standard versus multiplayer

This cannot be changed at this point. We can, however, make some changes to improve sound and visual recognition between teams. More on that to follow.

 

II. Melee

 

A. Reverse 2 Piece possible

We’ve adjusted melee pretty significantly to address these issues. If melee is in the game, you will always be able to shoot someone, and then finish them with a hit. We’ve adjusted delays a bit to help prevent this tactic from being abused, and adjusting it too much further will create the unnatural delays and obstructions to gameplay that we have previously removed in response to your feedback on this very topic.

 

B. Speed

See above.

 

C. Range

We have not seen a range difference, and the code has not changed in that regard. There is a chance that latency is affecting this in some circumstances, and it will require more investigation.

 

 

III. Matchmaking / Ranked (Incentive)

 

A. Too many playlists

We’re still working on solutions to this problem, but it is a highly complicated beast (of our own making, to be sure).

 

B. Ranked vs. Quick match Experience earned

Ranked XP will be increased. We’re working on some other incentives to draw people into Ranked as well (more “competitive-style settings”, for example).

 

C. Little incentive to play ranked

Judgment does indeed use skill-based ranking as part of its matchmaking algorithm. In point of fact, it essentially IS the Halo matchmaking system as that was the standard put forth by Microsoft. The main difference is that we do it under the hood. This does mean that we don’t have a ranked league-style system, and adding that at this point would unfortunately be out of scope for Judgment. We’re working on other Ranked incentives, however, that don’t require a full redesign of our matchmaking, UI, and infrastructure.

 

 

IV. Weapon Balancing (Spawn / Power)

 

A. Gnasher

We’re working on a fix to allow players the option to toggle their on-screen reticule. The close range “inconsistency” people report is actually an intentional fix that favors the player to ensure they get a proper kill when the barrel of the gun is touching another player’s cylinder. An ammo count change is highly contentious in public forums, and we feel pretty strongly that the current ammo levels actually favor Judgment’s weapon balance. The best option at this point is to increase ammo to 16 and try it in the Test Server.

 

B. Lancer

A change to the Lancer may indeed favor competitive players who intend on using it in a support capacity. However, the larger majority of the community does not appear to agree that it needs updating. It is currently performing in its intended role across all gametypes, and changing it could create a cascading effect that requires a rebalance of all starting weapons.

 

Changing to a two-weapon loadout is unlikely to create a huge imbalance in the weapons. The reality of the game stats is that within a few seconds of spawning, you’re either dead, or you have a secondary weapon anyway, so pulling that back to spawn doesn’t significantly move the needle in terms of game balance.

 

That said, the best option is to make your suggested changes in the Test Server, along with the Gnasher changes, and see how it plays out. We’ll do that ASAP. We’ll start with the clip size reduction and make further updates if necessary.

 

C. Booshka

Agreed. Clip size and starting ammo being reduced.

 

D. Boomshot

Agreed. Starting ammo being reduced.

 

 

 

V. Grenade Balancing

 

A. Ink Grenade

Internal QA is looking into the reported issues. More info to follow.

 

B. Stim Grenade

Stim grenade being removed from loadout and moved to a pickup in some playlists.

 

C. Ammo boxes

We’ll try pulling grenades out of ammo boxes in the Test Server, and propagate globally if there is a good response.

 

 

VI. Audio (In-Game)

 

A. Sound isn’t accurately location based

We can’t realistically change our sound engine at this point, but we can (and will) significantly reduce your (and your team’s) footstep volume. If you hear someone, that’ll pretty much guarantee that they are an enemy. We could also reduce the radius of the footstep sound a bit to make it less apparent when they’re above/below you, but that would require a Title Update to implement, and another to change back if the change isn’t well received. Probably too risky at this point.

 

 

 

VII. Glitches

 

A. Movement

Not getting into cover is due to a series of complicated factors that are made more apparent by Judgment’s increase in game speed and player density. We’ll look into it, but it may not be fixable.

 

B. Characters

Kim’s hitbox already fixed in the upcoming TU.

 

Boomshield already adjusted on female characters in the upcoming TU.

 

I’m not 100% clear on the characters failing to show visual recognition on successive shots, but if I had to guess, I’d say that is by design to prevent them from spamming the same animation over and over while taking damage. As long as the other visual feedback is registering (blood, etc.) then I don’t see this as a major problem. Will need to investigate further.

 

C. In Game

If players can join a private game, then that is a bug – unless it is from a player following someone in the game who is NOT set to private (that’s a Microsoft rule). QA is investigating.

 

 

VIII. Final Suggestions

 

A. Domination Gametype

Changed time to break hills from 2 seconds to 1 second.

 

B. Upgrade spectator mode (mega wish)

Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

 

C. Theater mode (mega wish)

Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

 

 

___

 

 

Lastly, this weekend's event will be Torquebow Tag (back by popular demand!). With all the changes going through the game, we figured it would be best to let things stabilize and give everyone a chance to test thigns out and get a feel for everything. So TB Tag will stay up throughout the week, and we'll look at the return of the Test Server next week.

 

As always, let us know what you think, and what you'd like to see next. See you all online!

Fonte: Epic Games forum

 

Modificato da xPRo
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È uscito un nuovo aggiornamento ho notato solo che hanno rimesso la mitica coppia gnasher-lancer e il boomshot ha 2 colpi..esiste una lista completa degli aggiornamenti ?

 

 

- Dual weapon loadout will be propegated to all playlists with the exception of FFA.

- Stim grenades will be removed from all playlists with the exception of FFA.

- Torquebow charge time reduced back to Gears 3 Active levels (from 2 seconds down to 1.5 seconds).

- Prize boxes updated in the next TU to deliver all content before doling out XP (instead of assigning randomly).

 

We also went through the community feedback list and looked at everything we could. Here's a rehash of our response from tonight's live stream event:

 

 

I. Maps / Content

 

A. Only 4 traditional multiplayer maps

Map counts increased significantly with current and future DLC. Everyone has had great feedback on what they'd like to see in the future, and we're still working on getting you guys new content. Not sure that we'd be able to pull over a massive content dump from Gears 3, but we’re definitely working on incremental changes that will get you guys what you want. More DLC is coming, stay tuned!

 

B. Maps are not symmetrical

DLC maps are either symmetrical or much more symmetrical than release maps. Think layouts that are “more Haven, less Gondola”.

 

C. Maps are too big

Future DLC map designs are smaller and/or flow better so that combat is less segregated. We’re also setting up hard swaps that focus the action along the midline for Execution.

 

D. Updates are only “Server side”

We have made an effort to get changes up and tested as early as possible so that we can include them in the required title updates. This will ensure that a good number of the changes are actually present in a LAN setting. We’re also posting change notes and trying to be proactive with communication before changes are implemented.

 

E. No Locusts in standard versus multiplayer

This cannot be changed at this point. We can, however, make some changes to improve sound and visual recognition between teams. More on that to follow.

 

II. Melee

 

A. Reverse 2 Piece possible

We’ve adjusted melee pretty significantly to address these issues. If melee is in the game, you will always be able to shoot someone, and then finish them with a hit. We’ve adjusted delays a bit to help prevent this tactic from being abused, and adjusting it too much further will create the unnatural delays and obstructions to gameplay that we have previously removed in response to your feedback on this very topic.

 

B. Speed

See above.

 

C. Range

We have not seen a range difference, and the code has not changed in that regard. There is a chance that latency is affecting this in some circumstances, and it will require more investigation.

 

 

III. Matchmaking / Ranked (Incentive)

 

A. Too many playlists

We’re still working on solutions to this problem, but it is a highly complicated beast (of our own making, to be sure).

 

B. Ranked vs. Quick match Experience earned

Ranked XP will be increased. We’re working on some other incentives to draw people into Ranked as well (more “competitive-style settings”, for example).

 

C. Little incentive to play ranked

Judgment does indeed use skill-based ranking as part of its matchmaking algorithm. In point of fact, it essentially IS the Halo matchmaking system as that was the standard put forth by Microsoft. The main difference is that we do it under the hood. This does mean that we don’t have a ranked league-style system, and adding that at this point would unfortunately be out of scope for Judgment. We’re working on other Ranked incentives, however, that don’t require a full redesign of our matchmaking, UI, and infrastructure.

 

 

IV. Weapon Balancing (Spawn / Power)

 

A. Gnasher

We’re working on a fix to allow players the option to toggle their on-screen reticule. The close range “inconsistency” people report is actually an intentional fix that favors the player to ensure they get a proper kill when the barrel of the gun is touching another player’s cylinder. An ammo count change is highly contentious in public forums, and we feel pretty strongly that the current ammo levels actually favor Judgment’s weapon balance. The best option at this point is to increase ammo to 16 and try it in the Test Server.

 

B. Lancer

A change to the Lancer may indeed favor competitive players who intend on using it in a support capacity. However, the larger majority of the community does not appear to agree that it needs updating. It is currently performing in its intended role across all gametypes, and changing it could create a cascading effect that requires a rebalance of all starting weapons.

 

Changing to a two-weapon loadout is unlikely to create a huge imbalance in the weapons. The reality of the game stats is that within a few seconds of spawning, you’re either dead, or you have a secondary weapon anyway, so pulling that back to spawn doesn’t significantly move the needle in terms of game balance.

 

That said, the best option is to make your suggested changes in the Test Server, along with the Gnasher changes, and see how it plays out. We’ll do that ASAP. We’ll start with the clip size reduction and make further updates if necessary.

 

C. Booshka

Agreed. Clip size and starting ammo being reduced.

 

D. Boomshot

Agreed. Starting ammo being reduced.

 

 

 

V. Grenade Balancing

 

A. Ink Grenade

Internal QA is looking into the reported issues. More info to follow.

 

B. Stim Grenade

Stim grenade being removed from loadout and moved to a pickup in some playlists.

 

C. Ammo boxes

We’ll try pulling grenades out of ammo boxes in the Test Server, and propagate globally if there is a good response.

 

 

VI. Audio (In-Game)

 

A. Sound isn’t accurately location based

We can’t realistically change our sound engine at this point, but we can (and will) significantly reduce your (and your team’s) footstep volume. If you hear someone, that’ll pretty much guarantee that they are an enemy. We could also reduce the radius of the footstep sound a bit to make it less apparent when they’re above/below you, but that would require a Title Update to implement, and another to change back if the change isn’t well received. Probably too risky at this point.

 

 

 

VII. Glitches

 

A. Movement

Not getting into cover is due to a series of complicated factors that are made more apparent by Judgment’s increase in game speed and player density. We’ll look into it, but it may not be fixable.

 

B. Characters

Kim’s hitbox already fixed in the upcoming TU.

 

Boomshield already adjusted on female characters in the upcoming TU.

 

I’m not 100% clear on the characters failing to show visual recognition on successive shots, but if I had to guess, I’d say that is by design to prevent them from spamming the same animation over and over while taking damage. As long as the other visual feedback is registering (blood, etc.) then I don’t see this as a major problem. Will need to investigate further.

 

C. In Game

If players can join a private game, then that is a bug – unless it is from a player following someone in the game who is NOT set to private (that’s a Microsoft rule). QA is investigating.

 

 

VIII. Final Suggestions

 

A. Domination Gametype

Changed time to break hills from 2 seconds to 1 second.

 

B. Upgrade spectator mode (mega wish)

Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

 

C. Theater mode (mega wish)

Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

 

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- Dual weapon loadout will be propegated to all playlists with the exception of FFA.

- Stim grenades will be removed from all playlists with the exception of FFA.

- Torquebow charge time reduced back to Gears 3 Active levels (from 2 seconds down to 1.5 seconds).

- Prize boxes updated in the next TU to deliver all content before doling out XP (instead of assigning randomly).

 

We also went through the community feedback list and looked at everything we could. Here's a rehash of our response from tonight's live stream event:

 

 

I. Maps / Content

 

A. Only 4 traditional multiplayer maps

Map counts increased significantly with current and future DLC. Everyone has had great feedback on what they'd like to see in the future, and we're still working on getting you guys new content. Not sure that we'd be able to pull over a massive content dump from Gears 3, but we’re definitely working on incremental changes that will get you guys what you want. More DLC is coming, stay tuned!

 

B. Maps are not symmetrical

DLC maps are either symmetrical or much more symmetrical than release maps. Think layouts that are “more Haven, less Gondola”.

 

C. Maps are too big

Future DLC map designs are smaller and/or flow better so that combat is less segregated. We’re also setting up hard swaps that focus the action along the midline for Execution.

 

D. Updates are only “Server side”

We have made an effort to get changes up and tested as early as possible so that we can include them in the required title updates. This will ensure that a good number of the changes are actually present in a LAN setting. We’re also posting change notes and trying to be proactive with communication before changes are implemented.

 

E. No Locusts in standard versus multiplayer

This cannot be changed at this point. We can, however, make some changes to improve sound and visual recognition between teams. More on that to follow.

 

II. Melee

 

A. Reverse 2 Piece possible

We’ve adjusted melee pretty significantly to address these issues. If melee is in the game, you will always be able to shoot someone, and then finish them with a hit. We’ve adjusted delays a bit to help prevent this tactic from being abused, and adjusting it too much further will create the unnatural delays and obstructions to gameplay that we have previously removed in response to your feedback on this very topic.

 

B. Speed

See above.

 

C. Range

We have not seen a range difference, and the code has not changed in that regard. There is a chance that latency is affecting this in some circumstances, and it will require more investigation.

 

 

III. Matchmaking / Ranked (Incentive)

 

A. Too many playlists

We’re still working on solutions to this problem, but it is a highly complicated beast (of our own making, to be sure).

 

B. Ranked vs. Quick match Experience earned

Ranked XP will be increased. We’re working on some other incentives to draw people into Ranked as well (more “competitive-style settings”, for example).

 

C. Little incentive to play ranked

Judgment does indeed use skill-based ranking as part of its matchmaking algorithm. In point of fact, it essentially IS the Halo matchmaking system as that was the standard put forth by Microsoft. The main difference is that we do it under the hood. This does mean that we don’t have a ranked league-style system, and adding that at this point would unfortunately be out of scope for Judgment. We’re working on other Ranked incentives, however, that don’t require a full redesign of our matchmaking, UI, and infrastructure.

 

 

IV. Weapon Balancing (Spawn / Power)

 

A. Gnasher

We’re working on a fix to allow players the option to toggle their on-screen reticule. The close range “inconsistency” people report is actually an intentional fix that favors the player to ensure they get a proper kill when the barrel of the gun is touching another player’s cylinder. An ammo count change is highly contentious in public forums, and we feel pretty strongly that the current ammo levels actually favor Judgment’s weapon balance. The best option at this point is to increase ammo to 16 and try it in the Test Server.

 

B. Lancer

A change to the Lancer may indeed favor competitive players who intend on using it in a support capacity. However, the larger majority of the community does not appear to agree that it needs updating. It is currently performing in its intended role across all gametypes, and changing it could create a cascading effect that requires a rebalance of all starting weapons.

 

Changing to a two-weapon loadout is unlikely to create a huge imbalance in the weapons. The reality of the game stats is that within a few seconds of spawning, you’re either dead, or you have a secondary weapon anyway, so pulling that back to spawn doesn’t significantly move the needle in terms of game balance.

 

That said, the best option is to make your suggested changes in the Test Server, along with the Gnasher changes, and see how it plays out. We’ll do that ASAP. We’ll start with the clip size reduction and make further updates if necessary.

 

C. Booshka

Agreed. Clip size and starting ammo being reduced.

 

D. Boomshot

Agreed. Starting ammo being reduced.

 

 

 

V. Grenade Balancing

 

A. Ink Grenade

Internal QA is looking into the reported issues. More info to follow.

 

B. Stim Grenade

Stim grenade being removed from loadout and moved to a pickup in some playlists.

 

C. Ammo boxes

We’ll try pulling grenades out of ammo boxes in the Test Server, and propagate globally if there is a good response.

 

 

VI. Audio (In-Game)

 

A. Sound isn’t accurately location based

We can’t realistically change our sound engine at this point, but we can (and will) significantly reduce your (and your team’s) footstep volume. If you hear someone, that’ll pretty much guarantee that they are an enemy. We could also reduce the radius of the footstep sound a bit to make it less apparent when they’re above/below you, but that would require a Title Update to implement, and another to change back if the change isn’t well received. Probably too risky at this point.

 

 

 

VII. Glitches

 

A. Movement

Not getting into cover is due to a series of complicated factors that are made more apparent by Judgment’s increase in game speed and player density. We’ll look into it, but it may not be fixable.

 

B. Characters

Kim’s hitbox already fixed in the upcoming TU.

 

Boomshield already adjusted on female characters in the upcoming TU.

 

I’m not 100% clear on the characters failing to show visual recognition on successive shots, but if I had to guess, I’d say that is by design to prevent them from spamming the same animation over and over while taking damage. As long as the other visual feedback is registering (blood, etc.) then I don’t see this as a major problem. Will need to investigate further.

 

C. In Game

If players can join a private game, then that is a bug – unless it is from a player following someone in the game who is NOT set to private (that’s a Microsoft rule). QA is investigating.

 

 

VIII. Final Suggestions

 

A. Domination Gametype

Changed time to break hills from 2 seconds to 1 second.

 

B. Upgrade spectator mode (mega wish)

Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

 

C. Theater mode (mega wish)

Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

 

L'abbiamo postata insieme, grazie lo stesso :ok:

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dov'è paolino quando serve....

 

E vabbe è arrivato il momento.....

Onestamente mi ero promesso e ripromesso di non postare più in questo 3D e sopratutto nelle news a tema in home, e per un pò il fegato è rimasto di dimensioni accettabili però purtroppo il buon ciccio mi ha mandato un messaggio e per stima, simpatia, rispetto e infondo perchè no, anche per amore....mi ha convinto a leggere la sua (mini)recensione assieme a quest'ultime pagine...

 

Che dire io vedo i "veri GEARS" (passatemi il termine) rimanere ancorati su questa idea malsana di un gioco brutto e snaturato. Devo dire che siete vecchi e poco inclini agli ammodernamenti. Siete la rovina del mondo videoludico....Siete tendenziosi e bigotti e questo paese ha bisogno di gente giovane e dinamica.....

 

Scusate ho provato a ragionare come uno a cui piace questo Judgement ma purtroppo mi sono reso conto che se lo faccio escono solo delle enormi Stron...te

 

Io credo che non ci sia nulla da difendere in questo GOW semplicemente perchè questo NON E' GOW. Non possiamo chiamare GOW un COD in terza persona solamente perchè i personaggi e il nome assomigliano ai titoli precedenti. E' come chiedere alla moglie di Ciccio se lo Gnasher che cucina ha la ricarica attiva oppure no.....Se si capisce questo aspetto tutte decade e possiamo vivere in un mondo felice pieno di fiori e uccellini che cinguettano....

 

NESSUNO e ripeto NESSUNO aveva assolutamente chiesto ad Epic e soci di cambiare un gameplay che praticamente ha cambiato questa generazione di console..In realtà tutti (anche se continuano ad acquistarlo) chiedono un profondo cambiamento al tanto odiato COD senza riuscire a vedere le proprie "preghiere" esaudite e questi cosa fanno? Stravolgono uno dei comparti multiplayer più riusciti di questa generazione; un multi che riusciva a farti fare le nottatacce pur bestemmiando tutti i santi del calendario in ordine alfabetico. Passavi le serate con amici e spesso anche con avversari con i quali non raramente diventavi anche amico.... L'unico vero cambiamento che si richiedeva era un netcode (non dico buono per carità ci mancherebbe) ma almeno più stabile. Ovviamente si era chiesto l'eliminazione delle due nabboarmi Retro e mozze che invece qui ripropongono in grande stile.

Ne ho lette di qualsiasi tipo: tra cui anche <<finalmente uno gnasher competitivo>>, <<il gears definitivo>> e altre che potete leggere nei commenti news e nelle pagine precedenti che per rispetto a me stesso non cito. Io credo che chi ama GOW non può vedere con ottimismo questo DLC (perchè in fondo di questo si tratta altro che spin-off) pagato a prezzo pieno e inscatolato con cura.

 

Ragazzi ma stiamo scherzando????? Eliminazione della ricarica attiva???? KOTH con 3 cerchi???? Personaggi che cadono dai soffitti/tetti???? NON CI SONO LE LOCUSTE NEMICHE????? Gnasher selezionabile in partenza e non "d'obbligo"????

 

Ma il risultato qual'è alla fine? avvicinare i casual/COD gamer? ma si sa benissimo che questi acquistano il gioco e dopo pochissimo passano ad altro (anche perchè c'è un progetto in cui prevedono l'uscita ormai mensile del nuovo COD esattamente uguale al precedente, cambierà solo la copertina e le mappe saranno specchiate rispetto alle precedenti cosi basterà invertire le tattiche del precedente capitolo e tutto per magia apparirà nuovo, rinnovato e rivoluzionario)

 

Adesso la situazione è questa almeno da quello che ho visto: i casual/COD gamer se non lo hanno già fatto passeranno tra pochissimo ad altro, gli appassionati o i "veterani" lo hanno già abbandonato da settimane, qualcuno lo sta recuperando a poco prezzo o usato tanto per vedere com'è, con il risultato che ci sono, a pochissime settimane dall'uscita, playlist vuote o con un ricambio entra/esci altissimo. E questo su un esclusiva XBOX??????

 

Poi si lamentano che le vendite sono state molto al di sotto delle aspettative.... Ci mancherebbe che non fosse così....

E' incredibile, GOW è il mio gioco preferito in ASSOLUTO e l'ultimo titolo è li a prendere polvere mentre io gioco al 3 con qualche sporadica capatina anche sui precedenti... E vi assicuro che il 90% della mia lista amici (che è formata solo da COG tranne qualche banano che è su BF3.........) è nella stessa mia situazione (a parte Gianni che gioca a judgement ma è già un paio di settimane che lo devo rimuovere dalla lista amici ma la console si rifiuta, mi compare un messaggio dicendomi che è un momento e che passerà.... bo speriamo bene, che lui sia strano non è mai stato un segreto).

 

Questa è la situazione e purtroppo questa volta non ci sono TU1...TU1954 che possano salvare le dinamiche future........

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Cut

 

E' incredibile, GOW è il mio gioco preferito in ASSOLUTO e l'ultimo titolo è li a prendere polvere mentre io gioco al 3 con qualche sporadica capatina anche sui precedenti... E vi assicuro che il 90% della mia lista amici (che è formata solo da COG tranne qualche banano che è su BF3.........) è nella stessa mia situazione (a parte Gianni che gioca a judgement ma è già un paio di settimane che lo devo rimuovere dalla lista amici ma la console si rifiuta, mi compare un messaggio dicendomi che è un momento e che passerà.... bo speriamo bene, che lui sia strano non è mai stato un segreto).

:polliceverso:

Questa è la situazione e purtroppo questa volta non ci sono TU1...TU1954 che possano salvare le dinamiche future........

Grazie del banano... Ora mi aspetto miliardi di battutacce da Gianni.

Ciao Paolino e scusa del disturbo :ok:

Se hai visto i cartoni del vecchietto nella mia mia foto, mandami l'amicizia sei ben accetto!

 

Più patata e meno pixel alle nuove generazioni di progamers!

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E vabbe è arrivato il momento.....

Onestamente mi ero promesso e ripromesso di non postare più in questo 3D e sopratutto nelle news a tema in home, e per un pò il fegato è rimasto di dimensioni accettabili però purtroppo il buon ciccio mi ha mandato un messaggio e per stima, simpatia, rispetto e infondo perchè no, anche per amore....mi ha convinto a leggere la sua (mini)recensione assieme a quest'ultime pagine...

 

Che dire io vedo i "veri GEARS" (passatemi il termine) rimanere ancorati su questa idea malsana di un gioco brutto e snaturato. Devo dire che siete vecchi e poco inclini agli ammodernamenti. Siete la rovina del mondo videoludico....Siete tendenziosi e bigotti e questo paese ha bisogno di gente giovane e dinamica.....

 

Scusate ho provato a ragionare come uno a cui piace questo Judgement ma purtroppo mi sono reso conto che se lo faccio escono solo delle enormi Stron...te

 

Io credo che non ci sia nulla da difendere in questo GOW semplicemente perchè questo NON E' GOW. Non possiamo chiamare GOW un COD in terza persona solamente perchè i personaggi e il nome assomigliano ai titoli precedenti. E' come chiedere alla moglie di Ciccio se lo Gnasher che cucina ha la ricarica attiva oppure no.....Se si capisce questo aspetto tutte decade e possiamo vivere in un mondo felice pieno di fiori e uccellini che cinguettano....

 

NESSUNO e ripeto NESSUNO aveva assolutamente chiesto ad Epic e soci di cambiare un gameplay che praticamente ha cambiato questa generazione di :P console..In realtà tutti (anche se continuano ad acquistarlo) chiedono un profondo cambiamento al tanto odiato COD senza riuscire a vedere le proprie "preghiere" esaudite e questi cosa fanno? Stravolgono uno dei comparti multiplayer più riusciti di questa generazione; un multi che riusciva a farti fare le nottatacce pur bestemmiando tutti i santi del calendario in ordine alfabetico. Passavi le serate con amici e spesso anche con avversari con i quali non raramente diventavi anche amico.... L'unico vero cambiamento che si richiedeva era un netcode (non dico buono per carità ci mancherebbe) ma almeno più stabile. Ovviamente si era chiesto l'eliminazione delle due nabboarmi Retro e mozze che invece qui ripropongono in grande stile.

Ne ho lette di qualsiasi tipo: tra cui anche <<finalmente uno gnasher competitivo>>, <<il gears definitivo>> e altre che potete leggere nei commenti news e nelle pagine precedenti che per rispetto a me stesso non cito. Io credo che chi ama GOW non può vedere con ottimismo questo DLC (perchè in fondo di questo si tratta altro che spin-off) pagato a prezzo pieno e inscatolato con cura.

 

Ragazzi ma stiamo scherzando????? Eliminazione della ricarica attiva???? KOTH con 3 cerchi???? Personaggi che cadono dai soffitti/tetti???? NON CI SONO LE LOCUSTE NEMICHE????? Gnasher selezionabile in partenza e non "d'obbligo"????

 

Ma il risultato qual'è alla fine? avvicinare i casual/COD gamer? ma si sa benissimo che questi acquistano il gioco e dopo pochissimo passano ad altro (anche perchè c'è un progetto in cui prevedono l'uscita ormai mensile del nuovo COD esattamente uguale al precedente, cambierà solo la copertina e le mappe saranno specchiate rispetto alle precedenti cosi basterà invertire le tattiche del precedente capitolo e tutto per magia apparirà nuovo, rinnovato e rivoluzionario)

 

Adesso la situazione è questa almeno da quello che ho visto: i casual/COD gamer se non lo hanno già fatto passeranno tra pochissimo ad altro, gli appassionati o i "veterani" lo hanno già abbandonato da settimane, qualcuno lo sta recuperando a poco prezzo o usato tanto per vedere com'è, con il risultato che ci sono, a pochissime settimane dall'uscita, playlist vuote o con un ricambio entra/esci altissimo. E questo su un esclusiva XBOX??????

 

Poi si lamentano che le vendite sono state molto al di sotto delle aspettative.... Ci mancherebbe che non fosse così....

E' incredibile, GOW è il mio gioco preferito in ASSOLUTO e l'ultimo titolo è li a prendere polvere mentre io gioco al 3 con qualche sporadica capatina anche sui precedenti... E vi assicuro che il 90% della mia lista amici (che è formata solo da COG tranne qualche banano che è su BF3.........) è nella stessa mia situazione (a parte Gianni che gioca a judgement ma è già un paio di settimane che lo devo rimuovere dalla lista amici ma la console si rifiuta, mi compare un messaggio dicendomi che è un momento e che passerà.... bo speriamo bene, che lui sia strano non è mai stato un segreto).

 

Questa è la situazione e purtroppo questa volta non ci sono TU1...TU1954 che possano salvare le dinamiche future........

E va bene non ti piace ce ne faremo tutti una ragione :P, ma a parte le battute rispondendo per me, visto che comunque ci sono anch'io nelle pagine precedenti, personalmente non dico che sia il gears definitivo o fesserie del genere o che debba piacere per forza (neanche a me è piaciuto che abbiano tolto la ricarica attiva o le locuste dal multy) ma che si tratta comunque di un buon gears, e soprattutto se giocato in compagnia, divertente. Continuo ad essere dell'idea che sarebbe stato un dlc se fosse rimasto uguale agli altri (o come Cod visto la vostra fissazione su 'sto gioco), invece hanno cambiato è sono stati coraggiosi su questo, magari non vi piace (se vende o meno non è un mio problema) ma ritengo sarebbe stato peggio se si fossero seduti sugli allori riproponendo un multy uguale al precedente. Ripeto il gioco non è perfetto e non è neanche il più divertente della saga, ma ritengo sia una bella cosa che abbiano fatto un gioco DIVERSO, al contrario di altri giochi sempre uguali

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E va bene non ti piace ce ne faremo tutti una ragione :P, ma a parte le battute rispondendo per me, visto che comunque ci sono anch'io nelle pagine precedenti, personalmente non dico che sia il gears definitivo o fesserie del genere o che debba piacere per forza (neanche a me è piaciuto che abbiano tolto la ricarica attiva o le locuste dal multy) ma che si tratta comunque di un buon gears, e soprattutto se giocato in compagnia, divertente. Continuo ad essere dell'idea che sarebbe stato un dlc se fosse rimasto uguale agli altri (o come Cod visto la vostra fissazione su 'sto gioco), invece hanno cambiato è sono stati coraggiosi su questo, magari non vi piace (se vende o meno non è un mio problema) ma ritengo sarebbe stato peggio se si fossero seduti sugli allori riproponendo un multy uguale al precedente. Ripeto il gioco non è perfetto e non è neanche il più divertente della saga, ma ritengo sia una bella cosa che abbiano fatto un gioco DIVERSO, al contrario di altri giochi sempre uguali

Ma il "sempre uguali" non è proprio vero con Gears. La sua originalità di gameplay lo rendeva diverso da quei giochi che sono effettivamente sempre uguali!

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ì (a parte Gianni che gioca a judgement ma è già un paio di settimane che lo devo rimuovere dalla lista amici ma la console si rifiuta, mi compare un messaggio dicendomi che è un momento e che passerà.... bo speriamo bene, che lui sia strano non è mai stato un segreto).

 

 

stavo aspettando che quel banano di sonakin mi spedisse dead island....ora è arrivato e gow è parcheggiato :P

 

cmq come ho scritto sopra....giocavo solo nelle modalità simil orda :)

 

questo non è gow...e tutti i tizi di epic scappati in altri lidi mi fa pensare che gow3 sarà l'ultimo giocabile per molti di noi :)

http://gamercard.mondoxbox.com/mondo/gdn+gianniplay.png

non c'è sconfitta nel cuore di chi lotta

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Ma il "sempre uguali" non è proprio vero con Gears. La sua originalità di gameplay lo rendeva diverso da quei giochi che sono effettivamente sempre uguali!

Appunto se vai a leggere i miei altri post vedrai che dico che sono da ammirare perché cambiano ogni volta, a prescindere che piaccia o meno loro non fanno sempre lo stesso multiplayer. Ed è di questo che parlo, sono bravi perché non si fermano e continuano a progredire (o regredire a seconda dei punti di vista, dove in effetti non sempre può piacere, me compreso). Quando compro un gioco mi aspetto qualcosa di nuovo e non semplicemente qualche mappa e lo stesso modo di giocare, se no tanto varrebbe far uscire dlc con mappe nuove ogni volta

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non ho capito una cosa: toglieranno il mirino fisso anche se non si mira?

 

Stanno cercando di introdurre l'opzione per attivare/disattivare il reticolo fisso.

 

Non si é ancora capito, dato che quando illustrano nuove feature sono proprio tirati con le parole, se il disattivarlo significherá che i colpi torneranno ad "uscire" dal fucile o continueranno a partire dal centro dello schermo.

Grazie a Gianniplay per il mio Young Marcus

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Io quoto in tutto deathstroke, è già stato detto tutto quello che non va in questo Gears, di cui salvo solo la campagna, e overrun. Il multi non è minimamente il multi di Gears, è un multi anonimo, buggato, per nabbi del menga che ti fa solo incazzare! Cosa si siano fumati alla Epic proprio non ho idea

Modificato da x-raider

Sony: for the players sheeps

 

Raven360+XX.png

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Io quoto in tutto deathstroke, è già stato detto tutto quello che non va in questo Gears, di cui salvo solo la campagna, e overrun. Il multi non è minimamente il multi di Gears, è un multi anonimo, buggato, per nabbi del menga che ti fa solo incazzare! Cosa si siano fumati alla Epic proprio non ho idea

Lasciando perdere la parte sui nabbi che lascia il tempo che trova, non direi che è buggato e anonimo, anzi lo trovo migliorato da questo punto di vista e sul farti incazzare è esatamente uguale agli altri :lol:

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Lasciando perdere la parte sui nabbi che lascia il tempo che trova, non direi che è buggato e anonimo, anzi lo trovo migliorato da questo punto di vista e sul farti incazzare è esatamente uguale agli altri :lol:

Uè, non so come riesci a trovarlo migliorato.

Io con quello del 3 (odiato da molti) andavo da Dio, forse perchè avendo imparato con il disastro del 2 a "giocare in differita" sarò diventato più forte, ma in J il problema non è la latenza, è la "coddizzazione" dell'approccio, la scomparsa di un minimo di tattica, l'onta dell'eliminazione della ricarica attiva, del DBNO e delle locuste, le mappe troppo grandi per le modalità... quanto all'incazzatura ci sta tutto, il multi di Gears è sempre stato rognoso, ma era il suo bello! Qui ti incazzi ma per altri motivi! Ho visto un tipo che si girava tutta la mappa con la carica-baionetta del retro-lancer sbattendosene tranquillamente se gli sparavano o no, lui andava avanti come un treno!

Non è per essere conservatore che mi lamento, io sono a favore dei cambiamenti, ben vengano gli esperimenti soprattutto se si tratta di uno spin-off, ma non dell'eliminazione di tutti quegli elementi che distinguevano Gears dalla massa! E' palese che non sono cambiamenti atti a migliorare o a sperimentare ma soltanto ad attrarre un'utenza più casual.

Poi ovvio che questa è solo la mia impressione ma noto che è condivisa da molti.

Modificato da x-raider
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Sony: for the players sheeps

 

Raven360+XX.png

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Guarda che il retro e canne mozze è usato da pochissime persone su GOWJ.ovvio che ogni tanto trovi qualcuno...cosa che sul 3,era pane per tutti :asd:

le differenze dal 3 sono poche,giusto qualche cazzatina in più,per il resto è identico....e come ha già specificato Dark,epic si è messa a disposizione dei giocatori,il papiro parla chiaro. :mrgreen:

http://gamercard.mondoxbox.com/mondo/s3ba75.png
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