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[Halo 4] War Games


spartan 250

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Ma anche no

Nelle partite che ho fatto fino ad oggi raramente ho trovato camper, anzi, è pieno di team ben organizzati che fanno tutto meno che nascondersi e ucciderti da lontano

 

Comunque non vorrei sbagliare, ma in alcune modalità (quella con il BR come unico loadout) la mappa non è proprio presente, mentre in altre (dove c'è sia DMR che BR) è presente ma come ha detto Slim segnala solo i compagni e rende invisibili i nemici

Quoto....dai ora vi lamentate anche dell'assenza del radar ??!! MLG era cosi ! Sono mappe simmetriche piu o meno dove di solito vedi tutti e la gente di certo non si nasconde vista la non presenza di armi adatte e anzi ti devi muovere o in un secondo ti ritrovi la squadra in base :) Ma quindi Master sei tornato ?? Io mi connetto ora se hai voglia !

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Quoto....dai ora vi lamentate anche dell'assenza del radar ??!! MLG era cosi ! Sono mappe simmetriche piu o meno dove di solito vedi tutti e la gente di certo non si nasconde vista la non presenza di armi adatte e anzi ti devi muovere o in un secondo ti ritrovi la squadra in base :) Ma quindi Master sei tornato ?? Io mi connetto ora se hai voglia !

 

 

Non torno fin quando non mi fanno una playlist decente alla Halo 3. Io senza Radar mi annoio dato che tutti camperano (mi succedeva ad ogni partita in Slayer PRO) e non si riesce a trovare mai un nemico.

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/734765_10151293602899331_1302707356_n.png

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Non torno fin quando non mi fanno una playlist decente alla Halo 3. Io senza Radar mi annoio dato che tutti camperano (mi succedeva ad ogni partita in Slayer PRO) e non si riesce a trovare mai un nemico.

Master la differenza sta che in Slayer Pro giocavi nelle mappe anche tipo Abandon o Adrift ed ovviamente li senza radar è difficile trovare la gente....mentre qui ci sono le mappe forge simetriche e appena rinasci massimo 5 secondi e trovi un nemico ! Torna.

Modificato da EmaSk8ordDie
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hanno fatto il title update ad halo 4 :S ...

Andate sul sito 343 per le modifiche...

Letto tutto...

 

In questi giorni l'ho apprezzato tanto questo gioco, sia il multi che le Spartan Ops. Vorrei solo che ci fosse molta più gente.

 

PS: Fatti trovare ogni tanto Dr4cuzzo :P

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Letto tutto...

 

In questi giorni l'ho apprezzato tanto questo gioco, sia il multi che le Spartan Ops. Vorrei solo che ci fosse molta più gente.

 

PS: Fatti trovare ogni tanto Dr4cuzzo :P

c'ho la nausea del multi...quando escono le nuove mappe non manchero' :D ...

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Raga dopo l'aggiornamento non riesce a caricare una partita....praticamente dopo la votazione della mappa ri riavvia la ricerca della partita....lo fà anche a voi? Assurdo proprio stasera che volevo fare qualche partita in vista del torneo che ho domani nel gamestop della mia città Halo 4 ha dei problemi :(

Modificato da EmaSk8ordDie
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hanno fatto il title update ad halo 4 :S ...

Andate sul sito 343 per le modifiche...

Cioe' DRACO ?!! spiegati meglio ,dato che H4 ci ho giocato si e no 7 partite nell'ultimo mese AFFLITTO oramai dai problemi di Lag persistenti in questo gioco !!! hanno finalmente migliorato qualcosa ?!! cosa ?! dei 2 DLC quali sono quello con le mappe migliori ,li avate scaricati entrambi ragazzi ?!! Thks :ok:

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Cioe' DRACO ?!! spiegati meglio ,dato che H4 ci ho giocato si e no 7 partite nell'ultimo mese AFFLITTO oramai dai problemi di Lag persistenti in questo gioco !!! hanno finalmente migliorato qualcosa ?!! cosa ?! dei 2 DLC quali sono quello con le mappe migliori ,li avate scaricati entrambi ragazzi ?!! Thks :ok:

Io lag non ne trovo più, ogni partita che faccio gioco benissimo senza alcun problema

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Cioe' DRACO ?!! spiegati meglio ,dato che H4 ci ho giocato si e no 7 partite nell'ultimo mese AFFLITTO oramai dai problemi di Lag persistenti in questo gioco !!! hanno finalmente migliorato qualcosa ?!! cosa ?! dei 2 DLC quali sono quello con le mappe migliori ,li avate scaricati entrambi ragazzi ?!! Thks :ok:

Gameplay

 

• Reduced the range of the Boltshot’s damage scaling over distance. The previous effective range for 1-hit kills was around 20-25'. The range has been reduced to 15'.

• Fixed an issue where modified loadouts were not being saved correctly.

• Fixed an issue where attempting to sprint while crouching using “hold to crouch” would cause players to be unable to shoot for 1-1.5 seconds.

• Fixed an issue where some players were not able to get into matches on new map/game variants after playlist updates.

• Fixed a DLC-related Join-in-Progress issue that kicked players back to the title screen.

• Fixed various issues regarding glitched Autosentry deployment.

• Fixed an issue where one player per session was unable to stay scoped with the Flagnum.

• Fixed an issue where clients playing multi-round matches were not propelled by Man Cannons after the first round on Wreckage.

• Fixed an issue for players who had licensed content for the specialization offer, and had the free Map Pack content, but did not have the Map Pass or Map Pack license by displaying a new error message: “You have Map Pack content that requires a license. Please purchase the War Games Map Pass, purchase the Map Pack individually, or delete the Map Pack content from your console.”

 

Vehicles

 

• Fixed issues with friendly fire against vehicles. If FF is disabled, damage/EMPs from friendly sources will no longer damage vehicles that are fully controlled by your team.

• Fixed an issue with where the Wraith secondary turret became disabled when shot with a Plasma Pistol. The feature has been updated to be consistent with previous Halo titles.

• Fixed a Mantis functionality exploit that allowed pilots to survive planted grenades.

 

Specific Game Modes

 

• Friendly fire turned off in Flood to prevent exploits.

• Fixed Flood character models to allow for Warthog and Mongoose use.

• Fixed an inconsistency with King of the Hill deathcam.

• Fixed an issue where the Grifball would get stuck in geometry and never respawn.

• Fixed the issue for Extraction where players did not regain full control of their character for extended periods of time after interacting with a site.

• Fixed multiple Extraction scoring issues, including an overtime fix that ensures that a victory will not be awarded to a team who is controlling the go-ahead extraction point when the game ends.

 

Custom Games

 

• Fixed an issue that did not allow players to create respawn timers or disable instant respawn in custom games.

• Fixed an issue on Shatter where players couldn’t start a custom Dominion game.

• Fixed an issue where the Ordnance game options reset when scrolling up or down in custom games.

• Fixed an issue where custom game descriptions did not appear in the “Settings” preview screen.

• Fixed inconsistencies and bugs in the final death cam for custom games.

 

Spartan Ops

 

• Fixed an issue where the “Dedicated to Crimson” Achievement could not be unlocked.

• Fixed an issue where players in Spartan Ops Episode 6 Mission 1 were able to look around before the vignette.

 

Miscellaneous

 

• Fixed a selection of issues where theater clips were missing map-specific audio, including ambient noise and announcer voice.

• Fixed File Share preview images for films and map variants.

• Fixed issues with in-game translations.

• Fixed title screen camera clipping.

• Fixed an issue with Forge pieces and the shadows they create.

• Fixed aliasing split screen HUD issues.

• Fixed an issue where some saved films of Forge games featured no Forge lighting.

• Fixed incorrect “change description” text in File Browser.

• Fixed assorted crashes.

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Gameplay

 

• Reduced the range of the Boltshot’s damage scaling over distance. The previous effective range for 1-hit kills was around 20-25'. The range has been reduced to 15'.

• Fixed an issue where modified loadouts were not being saved correctly.

• Fixed an issue where attempting to sprint while crouching using “hold to crouch” would cause players to be unable to shoot for 1-1.5 seconds.

• Fixed an issue where some players were not able to get into matches on new map/game variants after playlist updates.

• Fixed a DLC-related Join-in-Progress issue that kicked players back to the title screen.

• Fixed various issues regarding glitched Autosentry deployment.

• Fixed an issue where one player per session was unable to stay scoped with the Flagnum.

• Fixed an issue where clients playing multi-round matches were not propelled by Man Cannons after the first round on Wreckage.

• Fixed an issue for players who had licensed content for the specialization offer, and had the free Map Pack content, but did not have the Map Pass or Map Pack license by displaying a new error message: “You have Map Pack content that requires a license. Please purchase the War Games Map Pass, purchase the Map Pack individually, or delete the Map Pack content from your console.”

 

Vehicles

 

• Fixed issues with friendly fire against vehicles. If FF is disabled, damage/EMPs from friendly sources will no longer damage vehicles that are fully controlled by your team.

• Fixed an issue with where the Wraith secondary turret became disabled when shot with a Plasma Pistol. The feature has been updated to be consistent with previous Halo titles.

• Fixed a Mantis functionality exploit that allowed pilots to survive planted grenades.

 

Specific Game Modes

 

• Friendly fire turned off in Flood to prevent exploits.

• Fixed Flood character models to allow for Warthog and Mongoose use.

• Fixed an inconsistency with King of the Hill deathcam.

• Fixed an issue where the Grifball would get stuck in geometry and never respawn.

• Fixed the issue for Extraction where players did not regain full control of their character for extended periods of time after interacting with a site.

• Fixed multiple Extraction scoring issues, including an overtime fix that ensures that a victory will not be awarded to a team who is controlling the go-ahead extraction point when the game ends.

 

Custom Games

 

• Fixed an issue that did not allow players to create respawn timers or disable instant respawn in custom games.

• Fixed an issue on Shatter where players couldn’t start a custom Dominion game.

• Fixed an issue where the Ordnance game options reset when scrolling up or down in custom games.

• Fixed an issue where custom game descriptions did not appear in the “Settings” preview screen.

• Fixed inconsistencies and bugs in the final death cam for custom games.

 

Spartan Ops

 

• Fixed an issue where the “Dedicated to Crimson” Achievement could not be unlocked.

• Fixed an issue where players in Spartan Ops Episode 6 Mission 1 were able to look around before the vignette.

 

Miscellaneous

 

• Fixed a selection of issues where theater clips were missing map-specific audio, including ambient noise and announcer voice.

• Fixed File Share preview images for films and map variants.

• Fixed issues with in-game translations.

• Fixed title screen camera clipping.

• Fixed an issue with Forge pieces and the shadows they create.

• Fixed aliasing split screen HUD issues.

• Fixed an issue where some saved films of Forge games featured no Forge lighting.

• Fixed incorrect “change description” text in File Browser.

• Fixed assorted crashes.

 

Raga scusate ma l espansione di oggi sarà scaricabile gratis per chi ha la limited come crimson o si deve pagare..

no niente lasciate perde ho risolto :mrgreen:

Modificato da Alanoski

What is a man?.... A miserable little pile of secrets.

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Ospite Mmarrcoss22

Ok grazie mille, comunque se vi serve una mano per gli obiettivi avvertitemi che ci sono :ok:

Sicuro. Ci stavamo per l'appunto organizzando nell'altro thread. Dobbiamo solo decidere il giorno e l'ora (la parte più difficile di tutte... :asd:).

 

edit: ECCOLO!!! :asd:

Modificato da Mmarrcoss22
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IMHO molto buone, sia come estetica che come gameplay

 

 

Bhè come estetica ci siamo... come gameplay secondo me un pò meno

Specialmente le 2 più piccole (quella ambientata nella città e quella sul pianeta dei Precursori) favoriscono troppo chi usa AR e il dannato Boltshot, che a me non sembra affatto depotenziato

Competitive sì, ma quella leggermente più grande non credo possa esserlo

http://img848.imageshack.us/img848/1035/firmadeath.jpg
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a dire il vero io non sto avendo problemi con i boltshottari, anzi, mi paiono molto diminuiti

Non avendo ancora provato queste ultime mappe posso dire che su quelle fino ad ora presenti confermo la forte diminuzione dei boltshottari ....non ne ho quasi piu trovati almeno io e questo perchè su Halo 4 ci sono rimasti pochissimi giocatori e parzialmente sono i piu forti ...i nabbi con il boltshot se ne sono andati.

Modificato da EmaSk8ordDie
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